Ga naar inhoud

Smart TV aansluiten via een Wireless mini N router met de client mode?


anoniem

Aanbevolen berichten

De bedoeling is om met de wireless N mini router de TV van internet te voorzien. Tussen TV en wifi router zit een kabel. De wifi router ontvangt het internet signaal draadloos van de modem. Dit wil allemaal jammer genoeg niet. Het gaat om deze router en de manual die ik gebruikt heb voor installatie: http://cdn.satechi.net/media/blfa_files/wireless_mini_router_manual.pdf Ik heb vandaag ook een modem van telfort aangesloten, misschien dat het daar wat mee te maken heeft? Hiervoor had ik internet van ziggo en had ik mn smart TV op dezelfde manier van internet voorzien.
Link naar reactie
Ik neem aan dat je de Satechi als repeater gebruikt en niet als router. En waarom heb je eigenlijk twee modems actief? Zoals ik het lees moet de Satechi (als repeater) rechtstreeks signaal krijgen van de Telfort-modem. Daar komt immers het "internet-signaal" op binnen. Laat de Satechi (opnieuw) contact maken met de Telfortmodem d.m.v. WPS. Dan weet je zeker dat dat contact goed is. Dan op de Tv opnieuw de internetverbinding opzetten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...