Ga naar inhoud

netwerk uitbreiden met wifi op lan netwerk (???)


anoniem

Aanbevolen berichten

kan iemand mij helpen? :roll: ik heb thuis een internet router waarop we 2 computers hebben aangesloten via LAN kabel (mijn laptop en de vaste computer). Draadloos kan niet op deze router. Mijn zus heeft een laptop gekocht met een Draadloze Netwerkverbinding. mijn laptop beschikt over een draadloze netwerk mogelijkheid en een lan kabel verbinding. de vaste computer en mijn laptop hebben ook al een netwerk om bijvoorbeeld de printer te delen. Nu wil mijn zus ook op internet! zelf dacht ik eraan om een draadloos netwerk te maken tussen de laptop van mijn zus en de laptop van mijzelf. zodat ze via mijn laptop ook op internet kan mits deze aanstaat natuurlijk. ik heb al zitten proberen maar ik kom der niet uit. zelf wil ik ook tegelijkertijd op internet kunnen. is er iemand die mij stap voor stap kan en wil uitleggen hoe is het moet instellen? kan het ook wel allemaal wat ik nu wil? is er dan ook nog beveiligging dat niet iedereen op onze netwerk kan mee surfen? Alvast hartelijk bedank voor de moeite! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...