Ga naar inhoud

[Gezocht] Proxy-server achtig programma


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik binnenkomende TCP-verbindingen kan doorsturen naar een adres, als zijnde een proxy-server. Het is echter niet de bedoeling dat een client zelf aangeeft naar welke server de verbinding doorgestuurd moet worden, maar dit moet statisch geconfigureerd zijn. Het programma moet (het liefst kosteloos) werken onder Windows XP. Als iemand zo'n programma kent hoor ik 't graag. Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:b39ce75151="gerben"]Misschien is dit wat: http://www.analogx.com/contents/download/network/proxy.htm[/quote:b39ce75151]Bedankt voor de snelle reactie! Maar dit programma is een 'echte' proxy server, in de zin dat de client ingesteld moet worden verbinding via deze server te laten verlopen. Ik ben eigenlijk op zoek naar iets dat nog het meest op SOCKS lijkt, maar in plaats van dat de client aangeeft waar de verbinding naartoe moet gaan, wordt altijd dezelfde server gepakt (uit een configuratie-file ofzo).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...