Ga naar inhoud

knipperende verbinding bij wpa psk tkip


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, is er iemand die mij kan uitleggen hoe het zit? Ik heb namelijk al een tijdje een draadloos netwerk (laptop op router). Op wep beveiliging met mac filtering loopt alles als een trein. Echter als ik van wep over wil naar wpa psk tkip in combinatie met macfiltering gaat na het instellen van de nieuwe settings de verbinding knipperen. Mijn hardware en software: linksys wrt59g router pc kaartje van sweex 54 G voor de laptop met bijbehorende software. windows 2000 op de laptop. Groeten, Jules.
Link naar reactie
Haal de sweex software er eens af en gebruik alleen de sweex driver. Dan Wireless Zero config op starten en voorkeursnetwerk instellen. In het tabblad verificatie,vinkje weghalen voor IEEE 802.1x verificatie. Zet SSID boadcast op de router eerst aan om te testen en als het werkt, daarna eventueel uit. Werkt het daarna niet meer, compabiliteits issue em kun je beter aan ander wireless kaartje halen (linksys)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...