Ga naar inhoud

wireless hub/switch+accespoint


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi, Ik zoek een manier om thuis mijn laptop aan het netwerk te koppelen. Op de UvA gaat dit allemaal prima draadloos. maar nu wil ik thuis ook draadloos. Er hangen echter bij ons in het netwerk nogalwat pc aan. Er worden ooknogal wat bestanden over en weer uitgewisseld dus alles is gewoon wired. met routertje + swtch wordt alles prima geregeld. Ik wil nu dus eigenlijk voordat het signaal bij mijn computer beneden komt een switch/hubje wat ervoor zorcht dat het signaal van de kabel wel gewoon door kan gaan naar de PC maar ook een draadloos wireless signaal uitzend voor mijn laptop. Ik heb het een en ander hierover getracht te lezen maar kom er niet helemaal uit of dit nu kan of niet. Verder is het mogelijk 2 wireless verbindingen aan te maken en dat je ze alleen hoeft aan te klikken en dat ie dan verbinding maakt. Zodat ik zowel op de UvA als thuis gewoon kan internetten. Alvast bedankt voor de moeite, rullzer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...