Ga naar inhoud

Routerprobleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, wij hebben onlangs een Skyr@cer wbr 7011b router van topcom gekocht. Mijn broer heeft hem geinstalleerd, maar in de plaats van pppoe (ofzoiets) heeft hij wat anders gekozen. Gevolg de verbinding werkte niet. Wij hebben dus de router via de resetknop ge gereset, maar nu hebben wij het probleem dat wanneer we het defaultip van onze router in explorer (192.168.1.1) intypen, dat er niets gebeurd, we krijgen enkel een pagina met : kan deze pagina niet vinden. Heeft iemand een oplossing om dit te verhelpen? info; modem: thomson speedtouch 510 3 computers met winxp Bedankt
Link naar reactie
ja tis raar, ik heb beide mogelijke oplossingen geprobeerd, maar toch wil hij geen verbinding maken met de router. wij hebben dus drie computers waarmee we verbinding moeten maken met het internet. 1 computer moet draadloos verbinding maken, de rest via kabel. Nu is het rare, die computers met kabel hebben ondertussen al verbinding met het internet, maar die draadloze nog niet omdat ik niet in dit programma van de router geraak (dus 192.168.1.1). Ik krijg dus een bericht dat de verbinding onderbroken is wanneer ik dit intik wat dus heel vreemd is.
Link naar reactie
[quote:4e4034a2ea="pol12"]Wel vreemd, vanmorgen was het adres nog 192.168.1.1[/quote:4e4034a2ea] Ik denk dat de vorige eigenaar het IP adres op 192.168.1.1 had teruggezet na een firmware upgrade. Want de nieuwe firmware zet dit namelijk op 192.168.2.1.En toen jij em gereset had, ging ie terug naar de fabrieks instellingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...