Ga naar inhoud

Wel draadloos internet, geen netwerk meer tussen pc-laptop


anoniem

Aanbevolen berichten

Na installatie van de Linksys wireless-g (WAG54G) router/modem werkt mijn internet als een speer op zowel de pc als de wireless laptop. Verbinding blijft altijd behouden en de laptop vind zonder problemen wireless het modem. Ik ben echter wel mijn netwerk "kwijt", kan dus geen connect meer maken met de HD's van de pc. Zowel pc als laptop "zien" wel een workgroup (op eigen machine dus) maar acces ho maar. In de oude situatie, met usb modem en bekabeld netwerk werkte het wel. Wellicht nog een optie in de router over het hoofd gezien ? wie o wie heeft de oplossing. Theo
Link naar reactie
[quote:967685843c="Paulus"]Heb je op zowel pc als laptop in de eigenschappen van de LAN-verbinding een vinkje staan bij "Client voor Microsoft-netwerken" en "Bestands- en printerdeling"? (Je krijgt nog conditie zo ;))[/quote:967685843c] Yes, en internet connection sharing hoeft dus niet eh dacht ik want pc en laptop lopen ieder apart over de router. zit nu met hele zwikkie boven hoor, werd een beetje moe van dat trappen lopen..;-) Zitten wij wel dit topic vol te gooien zeg :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...