Ga naar inhoud

Onverwacht al mijn mailbox onbegrijpelijk helemaal leeg, waren ook belangrijke berichten bij. Hoe alles terughalen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Begin eens om naar de mailservice op internet te gaan. Dus hotmail.com, gmail.com, of zoiets. Staan daar de gegevens nog? Dan is het dus alleen een lokaal probleem. Je kan lapmiddelen gaan gebruiken maar ik hou meer van het grove werk: Verwijder de software voor de mail van de computer, installeer de software opnieuw en voer opnieuw de gegevens in. Verander in ieder geval het wachtwoord voor de mail!!! Zijn de gegevens ook van de site verdwenen? Dan wordt het een serieus probleem en is er grote kans dat er "ingebroken" is door iemand. Er is dan een heel klein kansje dat je nog iets in de prullenbak van de site kan vinden. Meestal wordt dat deel namelijk vergeten door die -geef het zelf een naam-. Ook in dit geval: Verander het wachtwoord!!
Link naar reactie
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een inbox plots helemaal leeg gemaakt wordt. 1. Je bent mogelijk gehacked. Voor meer informatie in verband met hoe je hiermee kan omgaan, lees dit artikel. 2. Er is mogelijk spyware aanwezig op je computer. Opnieuw verwijs ik naar het artikel hierboven, waarin je kan lezen hoe je je computer kan scannen en mogelijke spyware verwijderen die berichten automatisch naar je inbox verplaatst. 3. Je synchroniseert mogelijk met e-mailprogramma en de instellingen staan zodanig ingesteld dat de e-mails automatisch uit je inbox worden verwijderd nadat de synchronisatie heeft plaatsgevonden. Volg deze stappen om dit te controleren: -Ga naar http://mail.live.com en meld je aan. Wanneer je Outlook.com gebruikt: Klik rechtsboven op het tandwiel. Klik vervolgens op"Meer e-mailinstellingen". Wanneer je Hotmail.com gebruikt: Klik rechtsboven naast je naam op Opties en klik dan op Meer opties. -Klik op POP en het verwijderen van gedownloade berichten. Controleer of het bolletje naast "Laat een ander programma geen berichten verwijderen van Outlook" is aangeduid. Ik raad je dus ten sterkste aan om de volgende zaken te doen, ongeacht wat de oorzaak is van je probleem: -Scan je computer en verwijder eventuele virussen en/of spyware. -Wijzig je wachtwoord. -Voeg extra beveiligingsopties toe. -Gebruik een e-mailprogramma zoals Windows Live Mail om een offline database te bewaren van je e-mails in het geval dat dit nog eens gebeurt(dan is het eenvoudiger om ze terug te plaatsen).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...