Ga naar inhoud

Stel mijn PC pakt het TCP/IP protocol niet...


anoniem

Aanbevolen berichten

Stel dat ja, waar moet ik op letten om deze weer op mijn PC met Windows 98SE weer aan de praat te krijgen. Ik heb drie PC aangesloten op elkaar, allemaal gebruiken ze dezelfde Windows versie ( 98SE ) en maar een van de twee clients kan netwerken met TCP/IP, ook kan deze PC het internet op maar de laatste dus niet. De laatste PC kan wel netwerken als ik GEEN protocol selecteer, echt heel vreemd. Tips of iets dergelijks, ik betwijfel het eigenlijk of iemand hier iets mee kan, maar ik gok het erop.
Link naar reactie
Ja, met Netbui heb wel verbinding met iedereen, maar goed specifiek: - 3 PC's. - 3x Windows 98SE. - 1 server, 2 clients. - 3 PC's netwerken met Netbui en/of - 3 PC's netwerken zonder een protocol te selecteren. - 2 PC's werken met TCP/IP (Als ik dat aan vink). >> - Dat zijn de server en PC 2. - PC 3 werkt wel in het netwerk zonder protocollen. - Maar PC 3 en TCP/IP zorgt ervoor dat hij geen PC's meer ziet. - Bedoeling is om met 3 PC's te internetten. - VRAAG: - Oplossingen? Dilbert _________________ Vanaf de boterberg van de EU kun je heel Ethiopie zien sterven, die is wel hard zul je denken, maar dat moet zo'n boterberg ook wel zijn anders kun je er niet op staan. [ Dit Bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-02-06 14:43 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...