Ga naar inhoud

settlers7 hulp nodig!!!


Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik via bol.com settler7 gold gekocht (niet tweedehands) na een uur installatie kon ik eindelijk het spel spelen. Ik heb een account aangemaakt bij ubisoft en de keycode ingevuld. Nu wil ik vandaag verder met het spel, wordt er weer gevraagd om een keycode terwijl ik die dus al heb ingevuld. Nu wordt er dus gezegt dat die keycode al bij een account hoort (die van mij dus) met als gevolg dat ik na 1 keer het hele spel niet meer kan spelen! Heeft iemand een oplossing voor mij, want ik baal hier behoorlijk van, denk je dat je een spel origineel en nieuw koopt het gewoon hoort te werken!
Link naar reactie
Ja, ik heb wel een idee. Contact opnemen met Ubisoft en de situatie uitleggen. Ben overigens wel benieuwd waar je het spel gekocht hebt. Als je dit in een winkel koopt, dan heb je dit probleem zelden (kán wel eens voorkomen, maar da's 1 op de miljoen keer). Als je dit via MP ofzo koopt, dan lijkt het allemaal wel nieuw, maar de code kan gewoon gebruikt zijn. Mijn vriendin heeft indertijd eens een bluray box van Sex in the City gekocht via eBay. Er stond daarbij dat het een geseald pakket was. Bij aankomst was het dat ook, alleen waren alle discs beschadigd, de doos gescheurd enzo. Je kunt van die machines kopen bij de MediaMarkt of BCC voor 25 euro. Daarmee kan je je product voorzien van een plastic laagje waardoor het weer als nieuw lijkt. Maar terugkomend op je vraag. Het lijkt mij het beste om contact op te nemen met Ubisoft Support, ga er van uit dat je daar snéller een antwoord krijgt dan hier. Hier kom je al snel uit op antwoorden van mensen die denken dat je de boel belazert en het spel gewoon gedownload hebt. Succes
Link naar reactie
Had je verder de patches al geïnstalleerd via de automatische updates? Als dat niet lukt, check dan deze patches bij ubisoft http://ubisoft-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14416/~/patches-for-the-settlers-7 Check verder ook http://ubisoft-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14023/ Telefonisch kan ook http://www.ubi.com/US/Support/InternationalSupport.aspx Maar dat kost voor het Nederlandse telefoonnummer zo te zien, 80 eurocent per minuut. Als dat telefoontje 10 minuten duurt, dan heb je het spel zo te zien opnieuw betaald.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...