Ga naar inhoud

Kan ik op deze PC gamen?


Aanbevolen berichten

Nieuwe Windows 7 pc, 64 bit van HP. Het is een all-in-one touch dus net als bij Mac, is het scherm het hele systeem. Vorige PC had 2gb werkgeheugen en een basisprocessor. Hier de specs van de nieuwe: Intel i5, 2390T, 2,7 Ghz, 3mb cache 6GB DDR 3 werkgeheugen ATI Radeon 6450 1GB Dit zegt mij helemaal niks! Kan ik hierop spellen spelen? Het gaat om Flight Simulator X en Fifa 2012. Ik ben maar een basisgamer dus hoef echt geen hardcore settings in 3D enz maar als het hier soepel kan lopen?? Op de vorige PC ging het net dus benieuwd of dit een goede keuze is.
Link naar reactie
Ik ben ook absoluut geen hardcore gamer en beschouw dit niet als gamepc! Het is de desktop voor het hele gezin en zoals gezegd, op de vorige ging het net en qua specs is die al helemaal niks. Ik vroeg me alleen af hoe 'zwaar' FSX en Fifa zijn. i5, 6gb en 1gb video zijn toch wel genoeg voor basisspellen. Ik zet de waardes ook echt niet op hoog ofzo.
Link naar reactie
Ik gebruik al ongeveer vanaf het begin van deze website, de online tool om te testen of je hardware een bepaald spel aankan: - http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx Deze tool is niet 100% accuraat, maar je zou het kunnen gebruiken als leidraad. Bij mij neigt de accuratie toch wel richting de 100% ;) Zo weet je in ieder geval het antwoord. Succes. Ohja, als je deze nog niet eerder gebruikt hebt, dan vraagt ie om een bepaald bestand te installeren. Dit is volstrekt veilig.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...