Ga naar inhoud

Verwijderde historie inzien?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het sterke vermoeden dat mijn jongste zoon op sites komt waarvan ik liever niet heb dat hij daar komt. (Mag niet ivm virussen e.d.) Helaas is de jeugd van tegenwoordig slim genoeg om hun sporen uit te wissen. Hij verwijderd steeds de historie van firefox. Is er iets dat ik hem toch in de gaten kan houden?
Link naar reactie
Systeemherstel De eenvoudigste methode is een systeemherstel uit te voeren. Dit is vooral handig wanneer de geschiedenis nog niet zo erg lang geleden verwijderd werd. . Klik op Start en type Systeemherstel. Klik op Systeemherstel. Je kunt ook Start > Alle Programma’s > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel kiezen. In het venster Systeemherstel klik je op Volgende. Je krijgt een overzicht van alle herstelpunten. Soms is dat er maar één, en dan kun je niet anders dan dat selecteren, maar soms beschik je ook over meer data. Selecteer in dat geval de meest recente. Let wel op: als dit laatste systeemherstel gebeurd is voor de datum waarop je de betrokken URL bezocht hebt, krijg je deze via een systeemherstel natuurlijk niet terug. . . Cookies Cookies zijn ook een mooie manier om URL’s terug te vinden. Een cookie is niets anders dan een tekstbestandje dat ergens in een map van jouw browser opgeslagen zit. Er is een schitterende wikipagina die je grafisch toont hoe je cookies kunt openen.http://m.wikihow.com/View-Cookies .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...