Ga naar inhoud

Windows 7 Bluetooth werkt maar waarom geen geluid uit BT speakertje?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen. Het gaat hier om een Asus laptop met W7, die ik bij tijd en wijle gebruik om via een Belkin adapter met Bluetooth muziek vanuit iTunes te spelen. Dat heeft gefunctioneerd, weliswaar een tijdje geleden. Echter, ik heb recent een Anker speakerboxje (prachtig vol geluid!) aangeschaft, waar ik maar geen geluid uit krijg. Via m'n smartphone doet ie het wel, dus het ligt niet aan het apparaat. De Bluetooth verbindingen met zowel de Belkin als de Anker worden gemaakt, maar het enige dat ik hoor is geruis. En dat terwijl ik op m'n laptop gewoon iTunes muziek afspeel. Als ik m'n Anker met een kabeltje aansluit doet ie het wel (en schakelt de muziek via m'n laptop dan ook uit). In Apparatenbeheer>Netwerkadapters gecontroleerd: Bluetooth adapter 4.0 werkt correct. Laatste driver x17889: melding: geen beter versie Intel Centrino BT 4.0: idem. Wel heb ik geconstateerd dat er een geel driehoekje op het apparatenicoon staat en dat blijken 2 (dezelfde versies - zitten die elkaar misschien in de weg?) van de MS Teredo Tunneling adapter te veroorzaken. Ik heb al gezocht op Internet en daar wordt een scala aan "reparaties" aangeboden, maar die zijn voor mij nogal ingrijpend. Ik weet ook niet of die adapter ermee te maken heeft. Het lijkt erop dat die te maken heeft met WiFi verbindingen. En daar heb ik geen problemen mee, dus daar wilde ik nog even niet aan beginnen. "Don't fix it, when it is not broken nietwaar? Hulp wordt hooglijk gewaardeerd!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...