Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:ebc38b4767="Vandread"]-amazon zegt 1 December 2004, gamestop zegt Pre-Release ETA: 5/3/2004 ebgames zegt Pre-Order: Ships on 07/14/2004 lekker duidelijk dus ^_^ [i:ebc38b4767]-alleen de gelekte e3 demo waarover ik verder geen info mag geven aangezien die illegaal is :)[/i:ebc38b4767] -mwoah denk dat je voor echt mooi beeld een dx9 kaart moet hebben -graag gedaan[/quote:ebc38b4767] 'k wist niet dát er uberhaupt al een demo was. Nou! ben ik nog nieuwsgierig ook, maargoed, wat niet mag, mag niet he :cry: !
Link naar reactie
[quote:cda36412c3="Pentium"]'k wist niet dát er uberhaupt al een demo was. Nou! ben ik nog nieuwsgierig ook, maargoed, wat niet mag, mag niet he :cry: ![/quote:cda36412c3] zie je voor de rest durft niemand te reageren ;) het is ook geen demo tis een gejatte/gelekte demo (bij ATI vandaan geloof ik :) vond activision nietzo leuk geloof ik :P )
Link naar reactie
Hoezo niet durven reageren ? http://forum.computertotaal.nl/phpBB/search.php <= had je alle info over D3 al lang gevonden ... Ik heb al geen hoge dunk van D3 (toch nu al ouderwetse graphics, slap verhaal a la RtCW), dus om dat nog te gaan verpesten door naar een illegale versie te zoeken (met weet ik wat voor een virussen & trojans) ... // Pentium Begin maar met het sparen voor een nieuwe pc ipv de ijdele hoop te koesteren dat je D3 met zelfs maar middelmatige details zult kunnen spelen. Zeker gezien het feit dat een release nog lang niet in zicht is en het Dx9-compatibel hardware gebruikt (en die Gf4 is maar net Dx8-compatible)
Link naar reactie
[quote:0dc7c3cef5="JaFO"]Hoezo niet durven reageren ? http://forum.computertotaal.nl/phpBB/search.php <= had je alle info over D3 al lang gevonden ... Ik heb al geen hoge dunk van D3 (toch nu al ouderwetse graphics, slap verhaal a la RtCW), dus om dat nog te gaan verpesten door naar een illegale versie te zoeken (met weet ik wat voor een virussen & trojans) ... // Pentium Begin maar met het sparen voor een nieuwe pc ipv de ijdele hoop te koesteren dat je D3 met zelfs maar middelmatige details zult kunnen spelen. Zeker gezien het feit dat een release nog lang niet in zicht is en het Dx9-compatibel hardware gebruikt (en die Gf4 is maar net Dx8-compatible)[/quote:0dc7c3cef5] Overdrijf je nu niet een beetje. Het is marketingtechnisch heel erg dom om bij een game die tientallen miljoenen heeft gekost 90% van de gamers uit te sluiten door te hoge systeemeisen.
Link naar reactie
Dom ? Wing Commander was dom ? (net als z'n opvolgers vrij hoge eisen voor die tijd) Quake 1 was dom ? (Pentium als eis stellen terwijl het ding nog maar 'net' uit was ?) Unreal was dom ? MS Flightsimulator was dom ? (als je een spel zoekt dat zelfs een 3GHz pc op z'n knietjes krijgt ... ) Daik#tana ... dat was pas dom ... dat was een 'oude engine' met een 'matig spel'. ... Zo'n beetje ieder spel dat ook maar iets bijzonders deed op het gebied van graphics was z'n tijd ver vooruit. Weet je wel hoe lastig het is om een redelijke voorspelling te doen voor de ontwikkelingen op het gebied van hardware over een periode van 2-3 jaar (of nog langer) ? Bovendien lijkt me het hebben van 'ouderwetse graphics' (doordat de hardware al de eisen heeft ingehaald) voor de verkoop net zo slecht als onmogelijk hoge eisen ... Aan die hoge eisen hoef je niet veel te doen omdat de software ook de verkoop van betere/snellere hardware kan bevorderen (als het spel goed genoeg is.) Aan een spel met 'oude' graphics kun je niks meer doen om de verkoop te bevorderen. En vergis je niet in de naam die in dit geval achter zit! D3 (en straks HL2) zullen gewoon goed verkopen omdat de fans het blindelings zullen kopen. Die fans zijn best bereid om speciaal voor dat ene spel hun pc te verbeteren ... of desnoods de gok wagen dat het met hun oude systeem nog werkt. Als je de reakties van de fans van Doom ziet ... als je de uitgebreide reportages van D3 in de bladen ziet ... dan kan het haast niet anders dat het hoe dan ook qua verkoop een succes wordt. Het kan eigenlijk alleen maar mislukken als de meeste reviews het spel straks de grond in boren. En dat zie ik niet gebeuren omdat de naam er gewoon voor zorgt dat zelfs een drol met de naam 'Doom 3' nog een goede beoordeling zal krijgen.
Link naar reactie
[quote:cc425b0415="Birdmans"] Overdrijf je nu niet een beetje. Het is marketingtechnisch heel erg dom om bij een game die tientallen miljoenen heeft gekost 90% van de gamers uit te sluiten door te hoge systeemeisen.[/quote:cc425b0415] niet dom het was gewoon z'n tijd vooruit (ben ik overigens geen voorstander van... :P)
Link naar reactie
[quote:aa840f7e19] // Pentium [b:aa840f7e19]Begin maar met het sparen voor een nieuwe pc ipv de ijdele hoop te koesteren[/b:aa840f7e19] dat je D3 met zelfs maar middelmatige details zult kunnen spelen. Zeker gezien het feit dat een release nog lang niet in zicht is en het Dx9-compatibel hardware gebruikt (en die Gf4 is maar net Dx8-compatible) [/quote:aa840f7e19] [b:aa840f7e19]Vat ik dat gewoon verkeerd op, of geef je altijd zulke vriendelijke antwoorden.[/b:aa840f7e19] :evil: Ik neem het meteen van je aan als je gewoon zegt dat de systeemeisen hoog zullen uitvallen e.d., maar een 'doorsnee' systeem zoals ik dat zie meteen zo de grond in boren lijkt me nergens voor nodig dacht ik zo. Alsnog bedankt voor je reactie... :roll:
Link naar reactie
// Pentium Het was niet zo heel persoonlijk bedoeld. Maar dacht je werkelijk dat je met een systeem dat *nu* al zoals je zelf zegt al 'middelmatig' is een spel op meer dan 'middelmatig detail-niveau' kunt spelen dat nog niet eens klaar is ? 'tuurlijk kan het achteraf altijd meevallen (zeker omdat iedereen een eigen idee heeft wat 'speelbaar' is), maar de praktijk heeft voor mij al meer dan eens bewezen dat je niet pessimistisch genoeg kunt zijn qua prestaties in een toekomstig spel. Zeker als de makers van dat spel (en zo'n beetje ieder preview) beweren dat dit een hoogstandje gaat worden op het gebied van beeld ...
Link naar reactie
[quote:00da9aeae7="Pentium"]Wat zal volgens jullie dan een leuk alternatief voor deze videokaart worden; er wordt zoveel gezegd van "die is beter" , "dan weer die" , maar toch kan mijn ti4200 nog lekker mee merk ik zelf. als er al een vervanger moet komen, ....welke???? :roll: ... (sorry voor deze post ipv andere editen )[/quote:00da9aeae7] Als je het idee hebt dat je nog 'lekker mee kan komen' dan zou ik nog niet uitkijken naar een kaart die momenteel te krijgen is. Er staan dit jaar een aantal grote ontwikkelingen te gebeuren (PCI-express, zie video-kaarten sectie) die wel eens grote invloed kunnen hebben op de prijzen van wat nu de 'top' is. ie : met een beetje geluk heb je straks een Ati 9700- of 9800-serie voor de prijs die een Ati Radeon 9600XT (de middenklasser v/h moment) kost. Zeker met het oog op nieuwe spellen (zoals D3) is het niet onverstandig om je beslissing zo lang mogelijk uit te stellen en zoveel mogelijk te sparen. Wie weet of je tegen de tijd dat de prestaties echt tegenvallen je dan net genoeg geld bij elkaar hebt om een volledige upgrade te doen ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...