Ga naar inhoud

Iemand nog wat te zeggen over Counter-Strike??


Aanbevolen berichten

Een verschillende resolutie ofzo, maakt totaal niet uit in de zin van 'bij 640*480 ben ik beter dan bij 1024*768'. Als je problemen hebt met een hogere resolutie, ben je waarschijnlijk niet helemaal in orde. Gelet op de kwaliteit en de toon van jouw posts is dat waarschijnlijk ook niet het geval (ik wilde dit eigenlijk niet zeggen, maar jouw reactie op mijn post vind ik niet kunnen). Pro's zijn mensen die van zichzelf denken dat ze goed zijn. Van die types die aan tournooien meedoen. Er zijn zat mensen die veel beter zijn dan zij (of dan jij, Vandread), die er geen zin in hebben en voor de lol spelen...
Link naar reactie
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:58d0b11ef1="Hu'uruun"]Een verschillende resolutie ofzo, maakt totaal niet uit in de zin van 'bij 640*480 ben ik beter dan bij 1024*768'. Als je problemen hebt met een hogere resolutie, ben je waarschijnlijk niet helemaal in orde. Gelet op de kwaliteit en de toon van jouw posts is dat waarschijnlijk ook niet het geval (ik wilde dit eigenlijk niet zeggen, maar jouw reactie op mijn post vind ik niet kunnen). Pro's zijn mensen die van zichzelf denken dat ze goed zijn. Van die types die aan tournooien meedoen. Er zijn zat mensen die veel beter zijn dan zij (of dan jij, Vandread), die er geen zin in hebben en voor de lol spelen...[/quote:58d0b11ef1] oh sorry... jij weet het allemaal beter dan ik...
Link naar reactie
je moet hem ook niet zo'n mooi open doel geven ... ;) Maar Hu'uruun heeft gewoon gelijk. Dat iemand niet aan toernooien meedoet wil absoluut niet zeggen dat ie slecht is. Bovendien durf ik te wedden dat zo iemand veel meer plezier aan het spel beleeft dan zo'n zogenaamde 'pro/hardcore' watje. Dat zijn vaak de eersten die gaan klagen/zeuren over valsspelen en 'lame' gedrag als een 'newbie' ze eens toevallig weet af te schieten.
Link naar reactie
[quote:99294a9bce="JaFO"]je moet hem ook niet zo'n mooi open doel geven ... ;) Maar Hu'uruun heeft gewoon gelijk. Dat iemand niet aan toernooien meedoet wil absoluut niet zeggen dat ie slecht is. Bovendien durf ik te wedden dat zo iemand veel meer plezier aan het spel beleeft dan zo'n zogenaamde 'pro/hardcore' watje. Dat zijn vaak de eersten die gaan klagen/zeuren over valsspelen en 'lame' gedrag als een 'newbie' ze eens toevallig weet af te schieten.[/quote:99294a9bce] JaFO Rulez.... :D
Link naar reactie
[quote:fcecb5e926="JaFO"] Dat zijn vaak de eersten die gaan klagen/zeuren over valsspelen en 'lame' gedrag als een 'newbie' ze eens toevallig weet af te schieten.[/quote:fcecb5e926] daar vergis je je gruwelijk in knul..... ik heb [i:fcecb5e926]bijvoorbeeld[/i:fcecb5e926] een paar keer met de ex-leider van het Clanbase NL cup team (aapje) gesproken, die zet in public games uit dat ie al het gechat ziet.... en speelt gewoon zonder gezeik omdat hij voor cheater etc word uitgemaakt. Dus als je niet weet waar je het over hebt jafo... hou je mond dan gewoon :roll: stereotyperinkjes van je zijn ook niet echt brilliant he.... [quote:fcecb5e926]zogenaamde 'pro/hardcore' watje[/quote:fcecb5e926][img:fcecb5e926]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img:fcecb5e926] en zoals ik al zei: ik denk dat we maar beter kunnen stoppen met dit *meningsverschil* dus wees wijs en kap er nou maar over
Link naar reactie
[quote:00331ae108="Gerard Timmers"]Jongens, jongens............moet er bemiddeld worden in dit conflict? Moet er een gewapende interventie macht worden gestuurd? :lol:[/quote:00331ae108] gheghe neuh hoeft niet maar als iemand onzin begint te lullen dan zal ik dat niet zo maar over me heen laten gaan en ik probeerde het al te laten stoppen ;) dus als we nix zinnigs hebben te zeggen laten we dan maar gewoon een spelletje dat je LEUK vind gaan doen en het gezellig houden OF IK ZAL JE ES FF FLINK VOOR JE SMOEL RAGGEN!!! :lol: uh ohja gezellig he.... biertje? *serious oftopic*
Link naar reactie
[quote:958ea29420="Vandread"] ... stereotyperinkjes van je zijn ook niet echt brilliant he.... [quote:958ea29420]zogenaamde 'pro/hardcore' watje[/quote:958ea29420][img:958ea29420]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img:958ea29420] [/quote:958ea29420] ik doelde niet op de echte serieuze spelers (alhoewel ik zelf m'n twijfels heb als ze het spel op die manier menen te moeten spelen), maar over de wannabe / posers (= diegenen die denken dat ze 'super' zijn ). Dat zijn diegenen die alleen maar wat kunnen presteren als ze zulke idiote settings gebruiken, terwijl ze door vrijwel iedere willekeurig speler afgemaakt kunnen worden. [quote:958ea29420] en zoals ik al zei: ik denk dat we maar beter kunnen stoppen met dit *meningsverschil* dus wees wijs en kap er nou maar over[/quote:958ea29420] was al stil ... maar als jij m'n commentaar verkeerd begrijpt moet ik toch ff corrigeren ;) Vredespijpje ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...