Ga naar inhoud

Iemand nog wat te zeggen over Counter-Strike??


Aanbevolen berichten

Inderdaad de Zalman :D Ik gebruik deze i.c.m. Creative SoundBlaster Audigy 2 NX. Supervet geluid door je hoofdtelefoon. Natuurlijk klinkt een echte 5.1 set vetter en heftiger. Maar daar 'geniet' de rest van de familie en de buren ook van :wink: Het is echter best wel goed te noemen, zeker ook bij films. Dit komt echter ook door die Soundblaster die perfect af te stellen is d.m.v. equalizer en EAX console. De bastonen klinken zeer redelijk, mits goed afgestelt. Deze komen vanaf beide kanten. In een echte 5.1 set maakt het niet uit waar je de subwoofer plaats. Het menselijk oor is toch niet in staat lage tonen te localiseren. Deze hoofdtelefoon heeft mijn skills in CoD aanzienlijk verhoogd. Het spel dat je speelt moet natuurlijk wel 5.1 ondersteunen.
Link naar reactie
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:a997dfbd5a="Vandread"]volges mij vergeet je dat het gratis is/was... een beta versie was... dat het best een tijd geleden is.... en het geen reden is om het spel niet te spelen sinds lange tijd ;) ^_^ [/quote:a997dfbd5a] je vergeet dat ik het hele idee van dit spel niet leuk vind .... dus al zou ik er geld bij krijgen dan krijg je me nog niet aan het CS'en :P [quote:a997dfbd5a] ... wat boeit het nou of je een nieuwere pc hebt :lol:[/quote:a997dfbd5a] dat ik die nieuwe opties/features van m'n pc ook wel eens aan het werk wil zien, want anders is die hele investering voor niks geweest. :( ;) // 5.1 hoofdtelefoon ? Over geldverspilling gesproken ... een goede geluidskaart kan met gemak 3d geluid simuleren op een normale hoofdtelefoon. Daar had je vroeger de Vortex/Aural3d chipsets voor.
Link naar reactie
[quote:668387ceac="JaFO"] je vergeet dat ik het hele idee van dit spel niet leuk vind .... dus al zou ik er geld bij krijgen dan krijg je me nog niet aan het CS'en :P[/quote:668387ceac] hou je mond dan lekker? want dan is het gewoon flammen wat je doet ;) [quote:668387ceac="JaFO"] dat ik die nieuwe opties/features van m'n pc ook wel eens aan het werk wil zien, want anders is die hele investering voor niks geweest. :( ;) [/quote:668387ceac] wie zegt dat je alleen cs moet spelen? :roll: [quote:668387ceac="JaFO"] // 5.1 hoofdtelefoon ? Over geldverspilling gesproken ... een goede geluidskaart kan met gemak 3d geluid simuleren op een normale hoofdtelefoon. Daar had je vroeger de Vortex/Aural3d chipsets voor.[/quote:668387ceac] vor hetzelfde geld als een normale heb je die 5.1 .... en aan het grote aantal mensen te zien die dat ding hebben op lans zal het geen slecht ding zijn....
Link naar reactie
[quote:f677e18f65="JaFO"]// 5.1 hoofdtelefoon ? Over geldverspilling gesproken ... een goede geluidskaart kan met gemak 3d geluid simuleren op een normale hoofdtelefoon. Daar had je vroeger de Vortex/Aural3d chipsets voor.[/quote:f677e18f65] Oh, Ja? Nou, dan noem mij maar eens een geluidskaart waarmee ik volwaardig 5.1 kan simuleren op een 'gewone' hoofdtelefoon. Dat '3D geluid' waar jij over praat is geheel iets anders, en wordt ook door de nieuwe spellen helemaal niet ondersteunt. Theoretisch kun je met 2 speakers natuurlijk 5.1 geluid nabootsen. Je hebt per slot van rekening ook maar 2 oren. In de praktijk is het echter zo dat het algoritme hiervoor te complex is om het in real-time te verkrijgen op je pc. Daaordoor zijn 5.1 hoofdtelefoons, tot nu toe, de enige mogelijkheid zonder de buren te storen. Enne...Geldverspilling is de nieuwste hardware hebben en dan CS spelen... :lol: :wink:
Link naar reactie
Nieuwe Soort online game ....door bijna 2.5 miljoen mensen wereldwijd gespeelt :-) America's Army [url]www.americasarmy.com[/url] echt supergame..draait op unreal engine...ziet er alleen wat beter uit....gewoon goeie graphics..veel maps...heel realistisch :-) dit is eigenlijk gewoon een van de beste online games - ter - wereld denk ik .. het is ook ALLEEN - online. geen single player. wel practice mode met dummies :p later! { CS SuxX! } { met aa lekkuhr 23e van wereld :-) } xS.][. :)
Link naar reactie
Weet je zeker dat je niet iets door elkaar aan het halen bent ? rechstreeks uit de DirectX documentatie ([url=http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/directx9_c/directX/htm/3dsound.asp]bron[/url]) : [quote:94dffea014] ... DirectSound can create [b:94dffea014]virtual 3-D effects on two speakers or a set of headphones[/b:94dffea014]. It will also take advantage of multichannel systems with WDM drivers if the user has selected a surround sound speaker configuration in Control Panel. ... [/quote:94dffea014] Nog meer specifieke info : http://www.gamedev.net/reference/articles/article1881.asp Alleen bij films met een Dolby Digital of DTS-geluidsspoor kan ik me voorstellen dat niet alle software dit ook ondersteund. Laat anders maar eens een link zien naar die zogenaamde 5.1 hoofdtelefoon ... voor mij heeft het namelijk een nogal hoog 'TellSell'-gehalte. /// --- [quote=Vandread] hou je mond dan lekker? want dan is het gewoon flammen wat je doet [/quote] Hoezo ? Het topic was toch 'zeg wat van CS' ... er werd niet aangegeven dat het per se 100% positieve 'CS 15 D4 B35t !!iii'-type commentaar moest zijn. Dus ... lekker puh ! :P ;)
Link naar reactie
Speel al 3 jaar CS dus heb al aardig wat versies voorbij zien komen. Het spel is niet alleen superverslavend het is ook nog eens perfect in teamverband te spelen. De meeste mensen die veel commentaar leveren op CS kennen het spel alleen van publics, en juist de publics zitten zijn het mindere deel van het spel. Ik speel CS al 2 jaar in clanverband en we spelen zo elke dag wel minstens 1 of 2 wars....een gezellige clan (FD-NL voor de fans :wink: ) doet veel. Het spel is niet supermooi maar dat is dus echt het laatste wat me boeit. Het draait heel soepel, de gameplay is ronduit geweldig (door de simpelheid denk ik) en ik heb nog geen spel gevonden wat hieraan kon tippen. Dit is mijn eigen mening dus je hoeft het niet af te kraken. Speel trouwens op 640x480 of op 800x600 met een sens van 3.5.
Link naar reactie
JaFO, wat je daar met DirextX laat zien is ook datgene wat voor 5.1 gebruikt wordt. Dat begrijp ik ook wel, maar geen mij maar eens een, in de praktijk werkend, voorbeeld van een spel met hardware waarbij dit ook daadwerkelijk werkt. Ik ken dit namelijk niet, vandaar dat ik ook voor die Zalman gegaan ben. http://www6.alternate.nl/html/nodes_info/kh-z03.html
Link naar reactie
[quote:81db2e5722="Boerke87"] Het spel is niet supermooi maar dat is dus echt het laatste wat me boeit. Het draait heel soepel, de gameplay is ronduit geweldig (door de simpelheid denk ik) en ik heb nog geen spel gevonden wat hieraan kon tippen. Dit is mijn eigen mening dus je hoeft het niet af te kraken. Speel trouwens op 640x480 of op 800x600 met een sens van 3.5.[/quote:81db2e5722] kijk met jou kan ik lulle... geen gemuts over andere spellen! (AA wat ik gespeeld heb vond ik nix maar mij hoor je niet zeuren.... ) Bij CS is schieten iets dat je na een tijd spelen pas echt goed in word, meeste spellen vind ik het schieten zo vernaaid random ....dat ik altijd op cs zou terugvallen (maarja ik ben een snipeslet dus dan mis je die awm al snel, ja ik weet et beetje lame wapen ;) maar ik speel niet extreem lame :) ik begin pas met awmen als de andere partij ermee begint ;))
Link naar reactie
[quote:0d5a32923f="Gerard Timmers"]JaFO, wat je daar met DirextX laat zien is ook datgene wat voor 5.1 gebruikt wordt. Dat begrijp ik ook wel, maar geen mij maar eens een, in de praktijk werkend, voorbeeld van een spel met hardware waarbij dit ook daadwerkelijk werkt. Ik ken dit namelijk niet, vandaar dat ik ook voor die Zalman gegaan ben. http://www6.alternate.nl/html/nodes_info/kh-z03.html[/quote:0d5a32923f] LOL wat een raar ding ... 't is dus gewoon letterlijk een 5.1-set die je op je hoofd zet. Toch vind ik het vreemd dat je nooit gemerkt hebt dat het bij een normale hoofdtelefoon ook werkt. Dat gebruik van 3d geluid was een van de sterke punten van Half-life. Bij nieuwe spellen (waaronder UT'03 & Unreal 2) is dat effect alleen maar beter geworden. Ik hoor echt het verschil tussen geluid dat van 'voren' en van 'achteren' komt en dat terwijl ik een gewone 'el cheapo' hoofdtelefoon gebruik. Misschien kan de Soundblaster dat nog steeds niet zo goed, maar m'n vorige geluidskaart (Terratec Pro met Vortex2-chipset) en m'n huidige (de 'Soundstorm'-chipset op m'n nForce2-moederbord) konden dat zonder problemen.
Link naar reactie
Soundblaster ondersteunt dit ook volgens mij, maar ik heb dat geluid via een "gewone" hoofdtelefoon nooit zo kunnen waarderen. Het zal best ook 3D zijn, maar niet zo klinken als die Zalman. Dze discussie over CS zal trouwens nergens toe leiden. Het gaat nu eenmaal over persoonlijke smaak. En dat is voor iedereen weer anders. Er zijn mensen voor wie gameplay alles is, en daarom zelfs tevreden zijn als ze dit om "Gamboy resolutie" moeten spelen. Ik persoonlijk vindt realisme in het geheel belangrijk, en dat betekent in de meeste gevallen een compromise tussen gameplay, graphics, resolutie en geluid. Het 'gevoel' dat je bij een spel beleeft is meer dan alleen de gameplay. Ook al zou CS de beste gameplay hebben, dan zal ik het toch noch steeds niet meer spelen, omdat de graphics en het geluid verouderd zijn. Vandaar mijn keuze voor CoD. Het wachten is op FarCry en Stalker.... :lol:
Link naar reactie
er zijn mensen die goed willen zijn in wat ze doen ... de beste cs-spelers ter wereld spelen met lage sens (1 tot 2) en met hele lage resoluties op 19 inch schermen (640x480 800x600) maar in dit gedeelt zal de scheiding tussen *die-hards* en *spelletjesspelers* liggen ;) en over andere games (UT2003) speelt meneer Fatal1ty trouwes ook met extreem lage sens, daarom verkoopt ie ook maar ze eigen extreem grote [url=http://www.fatal1ty.com/details.asp?pid=15]mousepads[/url]
Link naar reactie
[quote:d2eada4b17="Vandread"]er zijn mensen die goed willen zijn in wat ze doen ... de beste cs-spelers ter wereld spelen met lage sens (1 tot 2) en met hele lage resoluties op 19 inch schermen (640x480 800x600) maar in dit gedeelt zal de scheiding tussen *die-hards* en *spelletjesspelers* liggen ;)[/quote:d2eada4b17] Mag ik effe een teiltje............... Ja, hoor. We willen allemaal de zware pc's met de laatste hardware, om dan op een 19" scherm 640 x480 te draaien, alleen om wat meer kills te kunnen maken als een ander............en dat noem jij dan een die-hard? Ik dacht dat ik gek was, maar dit gaat nog veel verder....... :lol: :lol:
Link naar reactie
Uh...als jij met die paar kills meer dan de ander tienduizendendollars kunt winnen (want dat krijgen ze als ze winnen) dan vind jij het lang zo gek nog niet. Daarbij komt dan ze bijna alle hardware van sponsoren krijgen aangeleverd. Maargoed dat is een heel aparte groep spelers (en ja dat vind ik echt onder die-hards vallen maargoed....). Ik speel CS niet om de gfx (aangezien die voor deze tijd niks voor stellen) dus dan boeit het me ook niks of ik nu op een hoge of lage reso speel. En als het dan toch niks uitmaakt kun je er net zo goed degene uitpakken die je het meeste voordeel oplevert (in dit geval betere aim)......
Link naar reactie
gek hoor ... ik merkte dat ik in AA:O en Inf/UT veel beter kon richten toen ik de resolutie *hoger* kon zetten (van 800x600 -> 1024x768). Met name op de lange afstanden waren de tegenstanders toen beter te zien. Aan de andere kant heb je waarschijnlijk niet zo veel aan richten als er toch een force random factor wordt losgelaten op de plaats van het schot ...
Link naar reactie
[quote:3ac0a653e0="JaFO"]gek hoor ... ik merkte dat ik in AA:O en Inf/UT veel beter kon richten toen ik de resolutie *hoger* kon zetten (van 800x600 -> 1024x768). Met name op de lange afstanden waren de tegenstanders toen beter te zien. Aan de andere kant heb je waarschijnlijk niet zo veel aan richten als er toch een force random factor wordt losgelaten op de plaats van het schot ...[/quote:3ac0a653e0] ten aanzien van deel 1: ... tja misschien ben jij zo brilliant en die pro's zo dom he?! :lol: ten aanzien van deel 2: bij welk spel bedoel je dit?
Link naar reactie
[quote:b8fc5cbbbf="Hu'uruun"]Pffft, de beste stuurlieden staan aan wal... Dus dat gezeik over 'pro's' moet maar eens afgelopen zijn...[/quote:b8fc5cbbbf] wat lul je nou? stuurlieden staan aan wal? ik speel/speelde het (vanavond lancafe spelen ^_^ ) dus jou leuke gezegde gaat niet op.... en gezeik? ik begin niet te zeuren over dat sommige heikneuters :P beginnen te mierenneuken dat ze het op hogere resolutie *beter* vonden spelen Waarom jij het speelt weet ik niet maar ik wil wel een beetje goed zijn in wat ik doe en niet alleen leuke *plaatjes* kijken :roll: en meestal als je erges goed in wilt worden kijk je naar mensen die tot de beste behoren.... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...