Ga naar inhoud

Games in 2004 waar we ons op kunnen verheugen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:53837c336b="Pinata's signature"]| Intel Pentium 4 1400mhz| 384 MB RAM| Geforce 4 TI 4200 128 MB | Seagate 40 GB HD|[/quote:53837c336b] Ik denk dat dat het straks niet meer trekt ;)... zeker die CPU gaat straks problemen hebben, en ook het geheugen is niet veel... Dat is straks allemaal te kort, en als jij een betere engine wil, zal dit mss wel minimum specs worden... Overigens, wat was er zo anders aan VC dan aan GTAIII? De specs die op het doosje stonden verschillenden nogal (450mhz voor GTA3 en 733mhz voor VC). Jochem
Link naar reactie
[quote:7707b34dc1="XBL"]Overigens, wat was er zo anders aan VC dan aan GTAIII? De specs die op het doosje stonden verschillenden nogal (450mhz voor GTA3 en 733mhz voor VC).[/quote:7707b34dc1] Ondanks de hogere systeemeisen van VC, liep die toch net iets vloeiender dan GTA3... Misschien hadden ze daar toch meer hun best mee gedaan. :wink:
Link naar reactie
vooral deze game lijkt me ook goed...werd net naar me toe gesmete door een clanmaat :P Full Spectrum Warrior www.fullspectrumwarrior.com goeie graphics..veel teamplay...alles wat ik wil en natuurlijk wacht ik ook weer op updates van : America's Army www.americasarmy.com de 2 games lijken op elkaar..maar america's army is MP Only :-) echt supernice graphics allebei :-) lat0rr
Link naar reactie
Het schijnt dat de PS2-versie pas in het najaar gaat verschijnen, dus op een pc-versie zul je waarschijnlijk nog een jaartje moeten wachten ... // --- Full spectrum warrior lijkt wel aardig ... ben benieuwd hoe realistisch het is en in hoeverre er ge-mod kan worden. Söldner:Secret Wars zou ook interessant kunnen worden ... ik heb er alleen niks meer van gehoord. http://soldner.jowood.com/ .... wou er is een preview & intro. Dat zou betekenen dat een release dichtbij zou kunnen zijn :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...