Ga naar inhoud

Games in 2004 waar we ons op kunnen verheugen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Doom III is volgens mij alleen om het grafisch gemaakt. Er is zowat geen storylijn, heb ik gelezen. Maar dat maakt me niet uit. Maar ik kijk vooral uit naar S.T.A.L.K.E.R Oblivion Lost. Dat spel is gewoon qua grafisch top. En de gameplay.... daar heb ik nog niet zoveel over gehoord. Maar ik denk dat die wel goed is.
Link naar reactie
Ja, normaal gesproken zou ik hier nu Thief 3 neer kwakken (oh, nou doe ik het nog :) ), ware het niet dat Deus Ex 2 door velen negatief ontvangen wordt (en ik hem niet kan spelen, omdat ik een Geforce MX-kaartje heb). Daarom vrees ik het ergste voor het vervolg op Thief, maar misschien dat Ion Storm uit de reacties op Deus Ex 2 conclusies heeft getrokken.... Ik blijf hopen! EDIT: Verder komt er weer een vervolg op Hitman, misschien dat deze in 2004 uit komt.
Link naar reactie
[quote:bf5fc7af85="Red Dragon"]Ik wacht op: Far Cry Half-life 2 Worlds of Warcraft. en hoop dat er nog een strakke RPG uitkomt dit jaar.[/quote:bf5fc7af85] Een goede opvolger van NWN zou idd wel leuk wezen ... ze kunnen ten slotte niet eeuwig van die expansion packs maken. Zeker omdat die engine enkele dingen niet kan (paardrijden, boten e.d.)
Link naar reactie
Vragen naar releasedata is altijd link ... zeker als het zo stil is als bij Rockstar & co. Als er een vervolg komt dan zal de PS2-versie waarschijnlijk dit jaar kunnen verschijnen. Voor andere platforms zul je waarschijnlijk een heel stuk langer moeten wachten, want aangezien GTA 3 & VC ook voor de Xbox & pc zijn verschenen zal een evt. opvolger daar uiteindelijk ook op terecht komen.
Link naar reactie
-Fable -Halo 2 (zelfs als het bagger wordt, koop ik em... hehehe... ik ben een meeloper ;)) Voor de rest: ik hoop dat er nog iets kleins uitkomt. Iets van een één of andere onbekende developer, die een pracht van een game maakt. Een perfect spel omdat, omdat het team van die developer bestaat uit gamers die verstand hebben. Maar dat zal er wel nooit komen... Jochem
Link naar reactie
Laatste gerucht van het 'GTA'-front : - naam stad : San Andreas (logica : zo heette het 3e level in GTA 1, aangezien GTA 3 & VC de volgorde hebben aangehouden is het aannemelijk) - naam spel : Sin City bron : http://www.1up.com/article2/0,4364,1425521,00.asp 't is wel afkomstig van Amazon, dus neem het met een paar vrachtwagens aan zout ;) // -- Fable wordt toch een Xbox-only release ? 't zou me tenminste niet verwonderen ... aan de andere kant is het team dat erachter staat wel een van die met een nogal eigenzinnige leider dus het zou best kunnen ;) We zullen het qua innovatie IMHO ook van de kleine/onbekende studios moeten hebben. Stalker & FC zijn wat dat betreft toch goede voorbeelden. Ze hebben alleen een wat grotere bek tov de andere kleintjes ... Ik hoop alleen dat het niet net als bij Republic:The Revolution net zo'n enigszins tegenvallend resultaat wordt. Stalker zou een giga mislukking kunnen worden als de praktijk ook maar iets tegenvalt :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...