Ga naar inhoud

games knallen eruit


Aanbevolen berichten

[quote:cb50574fe7="roeske"]Welke videokaart heb je? Creative Soundblaster Live! 5.1 ? Daarvan zijn problemen bekent met DirectX 9.0b[/quote:cb50574fe7] Ik heb een klein programma om het geluid hard en zacht te zetten verwijderd. Nu lopen de racegames weer zonder te crashen. Alleen Dungeon Siege stopt er nog mee. Morgen verwissel ik de 9600 pro kaart voor een 9500 pro, maar dat zal vlgs. mij niet uitmaken, behalve dan in performance. Het lukt mij ook niet om de catalyst driver 3.9 of zelfs 3.10 te installeren. Ik doe het exact vlgs de FAQ. Niemand heeft nog gerept over de voeding. Overigens is de temperatuur 56 graden op de processor en 24 graden bij het moederbord.
Link naar reactie
einde van het jaar krijg je toch altijd top 10 lijstjes enzo? en dan nu nummerrrrrr 1 van brilliante opmerkingen!!! : [quote:f990e3cab0="roeske"]Waarom Catalyst als videodriver? Volgens mij is Catalyst een MP3-WAV ripprogramma.....[/quote:f990e3cab0] sorry kon het niet laten..... maaruh pak es een schijfie voor een verse install ... ja duurt ff enzo maar tis beter dan blijven klooien.... ff onderdelen testen en je komt er vanzelf achter
Link naar reactie
[quote:f1352c4ac6="Vandread"]einde van het jaar krijg je toch altijd top 10 lijstjes enzo? en dan nu nummerrrrrr 1 van brilliante opmerkingen!!! : [quote:f1352c4ac6="roeske"]Waarom Catalyst als videodriver? Volgens mij is Catalyst een MP3-WAV ripprogramma.....[/quote:f1352c4ac6] sorry kon het niet laten..... maaruh pak es een schijfie voor een verse install ... ja duurt ff enzo maar tis beter dan blijven klooien.... ff onderdelen testen en je komt er vanzelf achter[/quote:f1352c4ac6] hehe opmerking van de eeuw is van de ma van een m8 van mij: Lampje numpad brand als ik de pc heb uitgezet gaat mijn pc nu kapot?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...