Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van FIFA 2004?


Aanbevolen berichten

Ik speel al 'n tijd FIFA 2004. Maar mij vielen een paar dingen op.. * Grensrechters hebben wel 'n vlag in de hand, maar als ze naar links "vlaggen" doen ze dat gewoon met de hand. De vlag hangt dan 'n beetje nutteloos in de rechterarm. Dat ziet er echt belachelijk uit. Was bij vorige versie's ook al, beetje jammer. * Als je 'n herhaling wilt zien moet je 2x op [i:d257b92602]herhaling[/i:d257b92602] klikken wil je echt een herhaling kunnen bekijken. * Publiek ziet er echt belabberd uit! Ik vind dat ze die grensrechters en het publiek toch zeker wel beter hadden kunnen afwerken!
Link naar reactie
Ik heb idd ook last van al die punten, eigenlijk last van nog veel meer dingen (teveel om op te noemen). Wat me ook opviel was de zeer belabberde geluidskwaliteit. In de voorgaande versies klonk het allemaal veel beter. De gameplay blijft natuurlijk zoals we gewend zijn van fifa slecht, het passen is wel mooier gedaan, maar ik heb weleens dat ie passt naar de verkeerde speler of gewoon in het wilde weg vooruit schiet terwijl ik toch echt naar een speler wees (gebruik keyboard, misschien is dat het probleem...) Jammer dat PES3 niet lekker loopt op mn PC, anders had ik fifa er allang afgegooid...
Link naar reactie
Ik heb van meer mensen gehoord dat het spelen met een gamepad beter gaat. Ik denk dat ik dit maar 's ga proberen... Op de geluidskwaliteit heb ik nog niet zo gelet.. Ik mag wat dat betreft ook niet zeuren omdat ik maar een onboard geluidskaartje gebruik.. dat scheelt natuurlijk ook. Off-the-ball werkt soms wel redelijk, alleen viel het me op dat als je met een [i:7040c3643e]of the ball[/i:7040c3643e] ventje gaat bewegen dat de verdedigers wel heel snel volgen, bijna direct.. het valt dus nu nog niet mee om echt vrij te lopen.. Dat ie soms de bal zomaar naar voren schiet in plaats van te passen klopt... zeker als je een hoge pass wilt geven.. Vraag me af of dat aan mijn richten ligt of toch echt aan FIFA zelf...
Link naar reactie
wat mij ook tegenvalt; - slechte omgevingsgraphics (publiek en grensrechter zoals ook aangegeven) - Waarom kan ik nergens mn controls anders instellen? :evil: (of zoek ik niet goed?) - hoe snel je speler soms ook is, loop je met de bal, dan blijft de verdediger 9 van de 10 keer je met gemak bij, is het andersom, dan kan ik soms hun aanvaller niet eens bijhouden)
Link naar reactie
klopt, na een updat lukt dat wel. Verder is dit [b:e8fd5d4512]weer[/b:e8fd5d4512] een teleurstellend deel. Het feit dat die update die zo kort na de realease uitkwam al zoveel extra's heeft wijst toch al dat het spel afgeraffeld is. update bevat oa: - direct IP modus voor online spelen - controlers configureren - details aanpassen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...