Ga naar inhoud

Game PC


Aanbevolen berichten

[quote:4688548135="sdk"] pak ipv de readon die geforce want je ziet bijvoorbeeld bij need for speed dat je toch wat mist als je readon hebt. (maar van me heeft 256 mb readon en ziet geen vrouwtjes bij de start en mist motion blur. Ik heb een 128mb geforce ti4400 en heb het wel.)[/quote:4688548135] Ik heb ook een radeon en ik zie wél vrouwtjes en motionblur (motion blur moet je aanzetten, staat default uit ;) ) btw ik zou zeker voor de radeon 9600 Pro gaan want die is over t algemeen toch wat beter qua beeldkwaliteit dan nVidia, en als je spellen speelt is dat wel belangrijk vind ik.
Link naar reactie
[quote:37765b3c3a="Wizz15"]Zijn er radeon 9200's met 256mb aan boord? :o ik d8 dat alleen Radeon 9800 Pro zo'n uitvoering had, en de Radeon 9800XT... :roll: en dan nog, dat ie wat dingen mist ligt aan zn instellingen binnen t spel, heeft niets met zn hardware te maken :)[/quote:37765b3c3a] Ja je hebt de ATI Radeon 9200 Pro in 256 mb versie. :D
Link naar reactie
[quote:aa978d9803="SpaceCowboy"]Ik zou die extra 256 MB wel snel kopen. Ik ging van een p3 900 met 256 mb naar een athlon XP 2500 met 2x 256 MB ddr. 1 van die 256 ddr ram modules was kapot (gelukkig garantie)... toen heb ik dus eerst met 256Mb moeten gamen op mijn nieuwe systeem, ik kan je vertellen dat gaat voor geen meter! Ik merkte absoluut niet dat ik een snellere pc had dan die oude p3 900. 512 Mb is dus echt minimaal en ik zou dat snel bij kopen anders is je nieuwe systeem echt een teleurstelling![/quote:aa978d9803] Hier ben ik het roerend mee eens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...