Ga naar inhoud

Game PC


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nieuw op deze foum en heb een vraag. Ik wil een nieuwe pc kopen. Je moet er redelijk op games kunnen spelen. Hier zijn de specs: Processor: AMD Athlon XP 2400 + Moederbord: ASUS A7N8X-X Ram-geheugen: 256 mb ddr 400 Grafische-kaart: Club 3D ATI Radeon 9600 Pro 128 mb, agp 8x Is dit een goede games pc?. Wat kan eventueel beter? Alvast Bedankt :D
Link naar reactie
[quote:9c126e7591="The_Picard"]Waar werk je vandaan (met andere woorden hoe ziet je computer er nu uit)? Als je toch al een redelijke video kaart hebt heeft er waarschijnlijk meer nut om extra geheugen aan te schaffen dan een dure video kaart. Zoals al opgemerkt is 256mb RAM tegenwoordig niet meer voldoende.[/quote:9c126e7591] Intel Celeron 500 mhz mmx 64mb pc-133 Ram Geheugen NVIDIA RIVA TNT2 M64 32MB, AGP 2x
Link naar reactie
De PC die je zelf voorstelde is natuurlijk veel beter dan wat je nu hebt. Maar als jij je huidige PC nu alleen maar upgrade dan zit er toch hele grote bootle necks in. Het is waarschijnlijk niet verstandig om deze PC nog te gaan upgraden. Zeker niet zo drastisch als je van plan was. Weet je overigens wel zeker dat jouw huidige kast (met name voeding) dit nieuwe moederboard wel aan kan? Misschien is het verstandig om nog even te sparen en daarna een helemaal nieuwe PC te kopen. Het is een grootte teleurstelling als je al dat nieuwe geweld in je oude PC stopt en je daarna merkt dat de snelheid maar marginaal verbeterd is omdat de oude onderdelen de snelheid van de nieuwe onderdelen niet aankunnen (bijvoorbeeld je oude harddisk).
Link naar reactie
[quote:9f21f472ea="Baris Ka"][quote:9f21f472ea="LabRat"]Lijkt me REDELIJK voor REDELIJKE games :lol:[/quote:9f21f472ea] Dus kan ik hier Half-Life 2 op spelen?[/quote:9f21f472ea] HL2 is nog lang niet uit ... dus de precieze systeemeisen zijn nog onbekend. Als je het systeem per se voor HL2 wilt hebben dan zou ik liever doorsparen en wachten totdat het spel en/of de demo er is zodat je op basis daarvan een systeem kunt kopen. Mocht je desondanks toch nu al een upgrade nodig vinden dan zou ik op z'n minst doorsparen voor 512 Mb ipv 256 Mb in totaal.
Link naar reactie
[quote:e042a9e79b="Baris Ka"]Hallo ik ben nieuw op deze foum en heb een vraag. Ik wil een nieuwe pc kopen. Je moet er redelijk op games kunnen spelen. Hier zijn de specs: Processor: AMD Athlon XP 2400 + Moederbord: ASUS A7N8X-X Ram-geheugen: 256 mb ddr 400 Grafische-kaart: Club 3D ATI Radeon 9600 Pro 128 mb, agp 8x Is dit een goede games pc?. Wat kan eventueel beter? Alvast Bedankt :D[/quote:e042a9e79b] pak ipv de readon die geforce want je ziet bijvoorbeeld bij need for speed dat je toch wat mist als je readon hebt. (maar van me heeft 256 mb readon en ziet geen vrouwtjes bij de start en mist motion blur. Ik heb een 128mb geforce ti4400 en heb het wel.)
Link naar reactie
[quote:fdccf74524="sdk"][quote:fdccf74524="Baris Ka"]Hallo ik ben nieuw op deze foum en heb een vraag. Ik wil een nieuwe pc kopen. Je moet er redelijk op games kunnen spelen. Hier zijn de specs: Processor: AMD Athlon XP 2400 + Moederbord: ASUS A7N8X-X Ram-geheugen: 256 mb ddr 400 Grafische-kaart: Club 3D ATI Radeon 9600 Pro 128 mb, agp 8x Is dit een goede games pc?. Wat kan eventueel beter? Alvast Bedankt :D[/quote:fdccf74524] pak ipv de readon die geforce want je ziet bijvoorbeeld bij need for speed dat je toch wat mist als je readon hebt. (maar van me heeft 256 mb readon en ziet geen vrouwtjes bij de start en mist motion blur. Ik heb een 128mb geforce ti4400 en heb het wel.)[/quote:fdccf74524] ik heb zo het maffe idee dat zoiets toch meer aan de instellingen ligt :roll:
Link naar reactie
Ik zou die extra 256 MB wel snel kopen. Ik ging van een p3 900 met 256 mb naar een athlon XP 2500 met 2x 256 MB ddr. 1 van die 256 ddr ram modules was kapot (gelukkig garantie)... toen heb ik dus eerst met 256Mb moeten gamen op mijn nieuwe systeem, ik kan je vertellen dat gaat voor geen meter! Ik merkte absoluut niet dat ik een snellere pc had dan die oude p3 900. 512 Mb is dus echt minimaal en ik zou dat snel bij kopen anders is je nieuwe systeem echt een teleurstelling!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...