Ga naar inhoud

Waar het goedkoopst?


Aanbevolen berichten

[quote:a92f6358e0="Speedy"]http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=127820 € 37,50 incl porto[/quote:a92f6358e0] Die site is een aanrader, ik bestel mijn DVD's daar ook, erg goedkoop, en levering loopt altijd goed. De prijzen zijn daar incl. de verzend kosten naar nederland, dus die prijs die je ziet is de prijs die je betaald er komt niets extra bij! Nadeel je hebt wel een creditcard nodig.
Link naar reactie
[quote:34184411df] Kan je daar ook bestellen voor naar NL zonder xtra kosten?[/quote:34184411df] Zoals Red Dragon al aangaf, ze versturen ook naar nederland voor dat geld. En ze zitten in Engeland dus je loopt niet het risico dat je 1 of andere nare belasting toeslag moet betalen (zoals je dat risico wel loopt als je buiten de EU besteld). Zelf heb ik nog geen ervaringen met Play.com, maar lees er veel goeie dingen over. Als ik van de week mijn CC heb (dat is het nadeel idd, credit card verplicht) ga ik er hoogstwaarschijnlijk wel bestellen. Games voor m'n console's zijn zo 7 euro goedkoper als bij de lokale gameshop (die ook al 5 onder de advies prijs zit). En het is allemaal PAL systeem (natuurlijk boeit dat voor pc games niet maar handig om te weten misschien).
Link naar reactie
Vind je het gek ? Ze halen de handleiding & de cd's er uit voor dat ie de winkel in gaat. Een serialcode is dan zo gekopieerd zonder dat iemand behalve de klant dat merkt. Mogelijk dat de winkels daar maatregelen tegen nemen *als* ze zo iemand betrappen, maar tenzij men serials achter zo'n kraslaagje verstopt zie ik dat niet zo gebeuren. Wat dat betreft heb ik iets meer vertrouwen in een zaak als Dynabyte omdat ze hun spullen altijd gesealed hebben (zegt ook niet veel ... maar toch).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...