Ga naar inhoud

Zero Hour


Aanbevolen berichten

Ander topic was rommelig dus denk start ff nieuwe. Ik heb em nu dus ook, C&C Generals: Zero Hour. Jammer genoeg zijn de grapics onveranderd wel zijn er 9 subgroepen te kiezen :D , waarbij sommige unieke units hebben. Ik heb nu America; superwapen-,lucht- en laser generaal geprobeert en van china de tank generaal. De Twilight Flame map is inderdaad goed verandert (minder punten waarop je aangevallen kan worden en herpositionering oil derks). De AI is ook een stuk beter geworden, heb het idee dat Medium Zero Hour hetzelfde is als een Brutal van gewoon generals (maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik die een tijdje niet meer heb gespeeld). 1 fout: Nog steeds geen optie om superwapens uit te zetten (wel te beperken) [size=18:5656f87ecf]Dom EA Games[/size:5656f87ecf]
Link naar reactie
Probeer de Nuke generaal :(voorlopig mijn favoriet) Mijn zoontje vind de demo GLA ijzersterk. Leuk de Helix met bunker, dat is en echte tank gebouwen buster. Al de motorfiets vd GLA geprobeerd ? Bouw hem (10x) en zet er een zelfmoord mannetje op, en stuif op een Nuke of Particle of welk super weapon dn ook. GLA is zeer sterk geworden Eens : de AI is best heavy geworden, zware tegensatnd, effe niet opletten en ze crushen je.
Link naar reactie
bij de nuke generaal moet je ook een upgrade doen om coletaral damage te verminderen. Heb je als alles atoomkogels worden. Migs mat de nuke upgrade zijn ook fantastisch geworden, met 1-2 blaas je in een keer een groep tanks op. GLA : de rocket buggy pas op voor die die schieten verder en zijn nu ontzettend irritant. CHina Tank general : de Emporer overleeft een single shot van een nuke cannon. eens : je moet een hoop strategieen gaan aanpassen.
Link naar reactie
GLA is nog altijd even zwak (een gattling gun houd makkelijk 6 GLA motors tegen dus 2 gattling guns (mijn standaar ingang) houden er 12 tegen. Buggies schoten altijd al ver. Wel leuk dat GLA die scuds lekker gebruikt als je defences gebouwt hebt. Wel lastig te merken als je net aan aanvallen bent, kijk je ff in je basis is je hele verdediginglinie weg (op te lossen door migs ;-) ). Vind trouwens de US Raports van Air generaal echt ownen, die dingen hebben 8 ammo!. Ook die Avengers houden goed raketten tegen van rocket soldiers en patriot missiles.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...