Ga naar inhoud

Max Payne 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:c31f64c0d4]P3 866 MHZ , Nvidia GeForce 2 MX 64 Mb,(FLUT vga kaart) 320 MB Geheugen , Windows 98 Second Edition en Windows XP Professional (Dual Boot) Die videokaart is veel te langzaam, dat gaat een probleem worden, zeker met de specs die Rockstart aangeeft, ik zou maar eens gaan upgraden met als eerste je videokaart (wat dus geen goede kaart is) [/quote:c31f64c0d4] Ik heb sinds kort Max Payne 2, en ik heb ook de Nvidia GeForce 2 MX 64 MB (met tv-out). Bij mij draait het spel vlekkenloos, en de resolutie staat niet laag of iets dergelijks. Verder heb ik een 256 RAM en een 1.8 GHz met een pentium 4. Ik weet niet of de kaart dan iets anders zou kunnen zijn (wat me erg sterk lijkt). Max Payne 2 is trouwens wel een enorm mooi en leuk spel. Lucas
Link naar reactie
Het verschil is dat jij een 1,8ghz hebt en hij een 866 PIII, die CPU van jou trekt die GeForce 2 MX 64mb wel door Max Payne 2 heen. Grafisch ziet het er op een GeForce 2 MX (of een andere DirectX 7 kaart) er misschien best mooi uit maar vergeleken met een Radeon 9700 (of andere snelle DirectX 9 kaart) is het een stuk minder fraai.
Link naar reactie
Dat is denk ik inderdaad wel zo dan. :lol: Ik heb het helaas nog niet bij iemand gespeeld die een veel betere videokaart heeft. Dat lijkt me wel leuk om een keer te zien/spelen. Het is wel raar dat iemand anders die ik ken dezelfde videokaart heeft, en volgens mij zelfs een 2.0 GHz heeft met 256 RAM, het spel niet snel draait. Volgens mij staan de instellingen in het spel hetzelfde. Maar gelukkig draait hij bij mij in ieder geval goed :lol: . Lucas
Link naar reactie
'k heb het me vanmiddag aangeschaft, moet nu wel nog wachten tot vanavond om het eens te kunnen installeren, aan de specs waarmee de rest hier vlotjes draait zou het bij mij ook wel vlot moeten gaan (athlon XP1900+ in combinatie met gforce4 ti en 512 DDR ram) maar weeral geen multiplayer, vind ik de dag van vandaag toch een ferm minpunt
Link naar reactie
Echt een heel erg vet spel, vooral de graphics. Maar 1 was ook al mooi voor z'n tijd. Die leuke extraatjes zijn vooral leuk, moet je bijvoorbeeld maar een als je op het politiebureau bent voor die gasten hun tv gaan staan, en ook daarachter waar een verrotte radiator ofzo staat aanzetten, dan krijg je echt de meest droge opmerkingen van die 2....
Link naar reactie
[quote:01965e0e2c="sjesus"]hij wil nie installeren, ik krijg de volgende foutmelding: component transfer error. component: main file group : main file : F:\data.cab2 error : gegevensfout ( cyclische redudantiecontrole) kheb een athlon 1000, en mx440. Wie weet het probleem?[/quote:01965e0e2c] Als je deze foutmelding alleen hebt bij deze cd, dan moet je misschien terug naar de winkel en om een nieuw exemplaar vragen... Het zou dus gewoon aan de cd kunnen liggen...
Link naar reactie
heren, ben hier nogmaals terug met een vraagje, kzit vast op het volgende: part 3 (jaja daar ben ik al geraakt) chapter 4: daar staat vinnie op een witte golf en ik denk dat ik hem omhoog moet krijgen maar lukt me niet en ben al 2 keer overal rond geweest en heb al alles gedaan om vinnie omhoog te krijgen maar lukt langs geen kanten, hopelijk iemand die me (andermaal) kan helpen. Greetz schumi :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...