Ga naar inhoud

Max Payne 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb hem nu ook, echt een top spel, net als deel 1 een meeslepend verhaal. schitterende GFX, een must have voor mensen met een Radeon 9500 of sneller. De physic engine is ook erg realistisch. En niet te vergeten het geluid, dit is echt een spel om een 4.1 of 5.1 boxen zet om je heen te hebben. Aanrader, zeker voor de fans van het eerste deel.
Link naar reactie
Jij mist alleen de DirectX 9 effecten (Pixel Shader 2.0) met een DirectX 9 kaart is het spel helemaal perfect. maar op een ti 4200 ziet het er ook prima uit. Het verhaal is vaag in het begin maar dat komt omdat het voor Max payne zelf ook vaag is, in het begin draait het er juist om om er achter te komen wat er is gebeurd.
Link naar reactie
[quote:0426e437dd="double_V"]In MP2 hebben ze een soort proloog-filmpje gebouwd waardoor je snel kan zien wat er in het eerste deel gebeurt is. Maar het beste lijkt me dat je uit een 'nice-price' bak een exemplar van de eerst MP haalt, die speelt en dan aan 2 begint..[/quote:0426e437dd] 'k heb deel 1 wel, ben er op 1 of ander manier gewoon nooit aan toe gekomen. Zou ik vandaag even lekker mp spelen. Is de trackmania demo uit, heb ik die gespeeld :evil:
Link naar reactie
[quote:934042c720="Senior"]Ken ik um ook spele ? ja de systeem eisen weet ik ligt ver boven mijn eisen alleen zal ik het spel wel in 640X480 Medium Detail kunnen spelen ? of misschien wel hoger ?...[/quote:934042c720] Je vraag dat met deze specs: [i:934042c720]P3 866 MHZ , Nvidia GeForce 2 MX 64 Mb,(FLUT vga kaart) 320 MB Geheugen , Windows 98 Second Edition en Windows XP Professional (Dual Boot)[/i:934042c720] Die videokaart is veel te langzaam, dat gaat een probleem worden, zeker met de specs die Rockstart aangeeft, ik zou maar eens gaan upgraden met als eerste je videokaart (wat dus geen goede kaart is)
Link naar reactie
Sodeju, hij is inderdaad kort. Ik heb best lang over Max Payne (1) gedaan, omdat ik het leuk vind om bepaalde scenes vaak over te spelen. Een situatie benaderen als een puzzel en met handgranaten op precies de juiste plek e.d. met zo min mogelijk verlies van health ergens doorheen komen. Ook dit keer heb ik dat gedaan, maar ik gok dat ik er toch maar 10 uur over gedaan heb om het uit te spelen. Maar... wat een spel zeg! Wat vallen de lijken en objecten fantastisch, vooral in bullettime. Het geluid is ook super, de het surround-effect is echt heel goed uitgewerkt. Briljant spel!
Link naar reactie
[quote:f4d4a983d3="Red Dragon"][quote:f4d4a983d3="Senior"]Ken ik um ook spele ? ja de systeem eisen weet ik ligt ver boven mijn eisen alleen zal ik het spel wel in 640X480 Medium Detail kunnen spelen ? of misschien wel hoger ?...[/quote:f4d4a983d3] Je vraag dat met deze specs: [i:f4d4a983d3]P3 866 MHZ , Nvidia GeForce 2 MX 64 Mb,(FLUT vga kaart) 320 MB Geheugen , Windows 98 Second Edition en Windows XP Professional (Dual Boot)[/i:f4d4a983d3] Die videokaart is veel te langzaam, dat gaat een probleem worden, zeker met de specs die Rockstart aangeeft, ik zou maar eens gaan upgraden met als eerste je videokaart (wat dus geen goede kaart is)[/quote:f4d4a983d3] VGA kaart flut ? ja dat vinden anderen mensen misscihen jah alleen voor de dingen waar ik m'n computer voor gebruik is het wel een beetje een goede kaart... Ik ben bijvoorbeeld geen EXTREME hard-gamer die elk spel op de hoogste resolutie wil kunnen spelen .. Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat als je bijv net als mij bijv. geen extreem zware spellen speelt dan is het een goede vga kaart wat ook in mijn SIG staat.. 8) als ik een game op 640X480 op High Detail kan spelen met 30 fps of hoger ben ik al blij.... :P :roll: :wink: Groetjes Senior.
Link naar reactie
Goede middag, kzit met een probleem ik zit vast :oops: :oops: kzit in part 2 in chapter 2 je weet wel waar je uit de bestelwagen komt, daar zit ik vast. Ik kom uit de wagen ga naar boven daar dood ik 2 cleaners dan nog naar boven daar zie ik de springstoffen dan door deur naar de grote hal, daar dood ik andermaal 2 cleaners ik ga naar boven via de roltrap daar door de deur en in dat lokaaltje zit ik vast en kan nergens meer weg, iemand die mij de oplossing wil sturen?? alvast bedankt greetz schumi
Link naar reactie
Geweldig spel!! Vanaf het begin dat je het spel opstart wil je gewoon door gaan! super mooie graphics draait zelfs nog op 1024 bij 768 alles op high op mijn geforce 440mx fsaa staat zelfs nog op 2x (who needs a 9800pro?) Geweldig goed verhaal en varierende omgevingen echt zo'n spel wat je in 1x uitspeeld. Alleen jammer dat het wat kort is maar dat is dan ook het enige nadeel.
Link naar reactie
[quote:3b6b19c084="AoM"]super mooie graphics draait zelfs nog op 1024 bij 768 alles op high op mijn geforce 440mx (who needs a 9800pro?) .[/quote:3b6b19c084] Als je niet weet wat je mist mis je het ook niet he AoM 8) //Schumi_wk Na de roltrap moet je boven naar links de kamer in, daar de explosieven kapot schieten, de lift deur is nu kapot, ga in de lift en klim op het dak van de lift, je kan nu verder naar de volgende kamer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...