Ga naar inhoud

Verslaving


Aanbevolen berichten

[quote:3ab85fbe53="no_name"][quote:3ab85fbe53="turk2003"]Als je een spel elkedag 2 a 3 uurtjes speelt vooral multiplayer van mohaa is echt verslavend[/quote:3ab85fbe53] Dit noem ik ook geen verslaving, dat is het pas als je uren naar het icoontje gaat staren als je internet verbinding er af ligt :wink:[/quote:3ab85fbe53] Soms zit ik daar achter die pc. Helemaal vermoeid van het internetten. Beetje starend naar m'n beeldscherm, beetje van de wereld af etc. Dat is pas internetverslaving. :)
Link naar reactie
[quote:f3a13ce4e9="bigstaal"]Momenteel speel ik Generals ZH. ZH is gelukkig niet zo verslavend. Of moet ik zeggen:is helaas niet zo verslavend :D[/quote:f3a13ce4e9] hmmm... daar kan ik in komen hij is wel verslavend (speel nog steeds bijna elke dag een potje of 2 tegen computer) maar ik vond uiteindelijk ra2 nog verslavender (dat was gewoon 16.00 thuis van school -> ra2 spelen om 19.00 eten om 20.00 weer RA2 spelen tot 23.30 elke dag :P) oo dit is weer spelletjes tegen computer (ben geen online gamer..)
Link naar reactie
Je kan op de site [url]http://www.ivo.nl[/url] een test maken om te kijken of je internet-verslaafd bent. Kost je 10 minuten, maar als je echt internet verslaafd bent, is dat kortom een mooie besteding van je tijd :lol: Ikzelf was nog niet verslaafd, en zal het ook niet zo snel worden, maar internet/Pc's nemen een belangrijk deel van mijn leven in. (Logisch voor een ex-IT-er). Mijn score was 26 punten. (schaal 0-50, waarbij 50 afvoeren naar een afkick-centrum betekent :D ) Groetjes, Christian.
Link naar reactie
[quote:dbd874cfab="Salv"]Soms zit ik daar achter die pc. Helemaal vermoeid van het internetten. Beetje starend naar m'n beeldscherm, beetje van de wereld af etc. Dat is pas internetverslaving. :)[/quote:dbd874cfab] Dat is de welbekende post-internet-depressie (PID), een bekend verschijnsel onder breenbanders (ik dus niet). Verslaafd Zeggen dat je om 2 uur gaat stoppen en het om 3 uur weer uitsteld. :P Om de 5 minuten proberen je highscore te verbeten met mario op je ti83+ :-? Denken sociale contacten te kunnen krijgen door te gamen :oops: Je ziek melden en onder tussen commandos3 uitspelen :cry: Dromen in vorm van een game (met vertex-shaders) :wink: Door school lopen en denken dat er om elke hoek gevaar schuild (of je moet een psychotische afwijking hebben). Heel hard ontkennen dat je game verslaafd bent :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...