Ga naar inhoud

Wat is de mooiste racegame voor de PC ooit uitgebracht?


Aanbevolen berichten

Sorry hoor maar ik vind NFS5 niet echt eengeweldig spel. Grafisch en schademodel geweldig, zeker voor het jaar 2000, maar wat een klotebesturing! K heb het geprobeerd met stuur, joystick, gamepad en keybord maar jeemina! Ik vond NFS3 echt een toppertje maar ik denk dat de beste nog komt: Underground, velen wachten met smart..
Link naar reactie
Porsche 2000 vond ik wel erg goed kwa controls (speelde toen met m'n Thrustmaster T3), maar dat is natuurlijk ook erg persoonlijk. @ JaFO uiteraard wist ik van Mario Kart DD!!, daar kijk ik naar uit sinds ik een Cube heb :) Wordt weer hilarische momenten tijdens het battlen met 4 man. Burnout 2 is idd vetter als deel 1, maar ik wacht even tot hij voor een euro of 30 in de schappen ligt aangezien ik teveel consoles heb die om games vragen en te weinig geld :)
Link naar reactie
Merc. Benz Racing... Vreemd, heb screenshots van het spel gezien, maar eigenlijk het spel nooit in de winkel tegengekomen. Eigenlijk best geïnteresseerd in Mercedes Benz Racing, weet iemand waar het spel nog te koop is, of is het reeds uit de schappen? Anders maar w8en tot het opnieuw wordt uitgebracht door een of andere game collector editie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...