Ga naar inhoud

Wat is de mooiste racegame voor de PC ooit uitgebracht?


Aanbevolen berichten

*grr* waarom eis je nu dat we ons tot de pc beperken ? Burnout 2 (goed gevoel voor snelheid) & Metropolis Streetracer (de voorloper van 'Project Gotham' voor de Xbox, het kudos-systeem ...) zijn wat mij betreft de beste. Op pc-gebied is er wat mij betreft buiten de NFS-serie niet echt iets geweest dat heeft kunnen concurreren. Testdrive was in de oertijd van de pc leuk (TD3 met die vrij te kiezen routes van start tot finish), maar is daarna vrij hard achteruit gegaan. NFS 5 aka Porsche Unleashed aka Porsche 2000 is wat mij betreft de topper van de serie geweest qua rijgedrag & schademodel. NFS:Hot Pursuit 2 was leuk op de console en het 'unlocken' van nieuwe features ging ook redelijk vlug, maar verder niet zo'n sterke titel vergeleken met de concurrentie al daar ... Ik ben benieuwd hoe de nieuwste NFS-variant straks gaat worden. Ik hoop dat het een combinatie van NFS5 (rijgedrag, schademodel) & HP2 (politie-achtervolgingen en toegankelijkheid). // btw : er is een opvolger van 'stunts' in de maak die focused op crashes & dergelijke. Graphics lijken niet al te super, maar het zou best wat kunnen worden.
Link naar reactie
Inderdaad Streetrod was erg goed!!!! Het vervolg ook Streetrod 2!! Ze zijn nog steeds te spelen trouwens.......(Downloaden). ik vind Grandprix 2 een van de betere simulaties. De latere versies zijn natuurlijk grafisch beter maar deze was voor die tijd erg vernieuwend. Daarnaast is erop de console maar een winnaar en dat is GranTurismo.
Link naar reactie
Stunts, ja dat was er nog eens 1...... Maar ik ga voor Need For Speed : Underground als jullie het niet erg vinden, ook al komt ie pas eind volgende maand..... Echt een geweldig idee om eindelijk eens een autospel te maken met gewone straatauto's die je dan kunt ombouwen tot mega 'fast and the furious' apparaten, al moet ik helaas wel zeggen dat je, net als in the fast and the furious ook een lichtbalk onder je auto kunt plakken :evil: .... En het mooie is dat ie nog goed gaat werken ook, in tegenstelling tot legal street racer :evil: :evil: .
Link naar reactie
hmmmm jaren terug vond ik Indianapolis 500 helemaal geweldig, toffe race game was dat. En nog lastig ook. Maar dat was 386 tijd. Van wat recenter; Need For Speed SE en III. Geweldige arcade games. Porsche 2000 was ook tof, maar vond het wat saai om met alleen Porsches te rijden. Maar aan de top staan bij mij nog de console games, Gran Turismo (uitgebreid, super gameplay), Burnout (snel!!!! Heerlijk arcade spel voor tussendoor) en Mario Kart (SNES om de banen, N64 om de battle mode).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...