Ga naar inhoud

half-life 2 source code gelekt!!!!!!


Aanbevolen berichten

Tjah, je bent ook wel heel erg dom als je de engine van zo'n groot en bekent spel, op welke manier dan ook laat uitlekken. Is er niets van die mogelijke hackers vernomen? Als ik hun was had ik geld gevraagd, en anders de code vrijgegeven, maarja dan heb je natuurlijk weer kan om gepakt te worden... Ik denk dat de game gewoon nog lang niet af was en dat waarschijnlijk een oudere engine was...
Link naar reactie
[quote:ff6bc3c8d1="rickNLWL"]ok,sorry (dit is een game topic) link : http://www.gamer.nl/nieuws/19341 precies...........dat vind ik echt dom.Zon mooi spel en dan al voor dat hij uit is, gebeurt er dit........... :evil:[/quote:ff6bc3c8d1] ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt, het is alleen maar een bron voor leuke ingame screenshots. Voor de mensen die niet kunnen wachten, of niet geedite screens willen. Dat ze nu sourcecode gaan herschrijven is nartuurlijk helemaal belachelijk, economisch ook niet echt verantwoord (tijd=geld)
Link naar reactie
[quote:ba9a8de199="k_koen_k"][quote:ba9a8de199="turbulence"]en dat mag dus niet he :wink: niet gaan vragen naar beta releases of andere illi meuk.. maar met een beetje inzet en gezoek kan je hem vast ook wel vinden :wink:[/quote:ba9a8de199] En waarom mag dat dan niet? :P[/quote:ba9a8de199] nooit beginnen aan die betashit, loopt toch voor geen meter.
Link naar reactie
Gezien wat de bedrijven (waarvan ook code in de lek zit!) voor een rechtszaken tegen Valve kunnen beginnen lijkt het me onwaarschijnlijk dat Valve dat 'zo maar' laat lekken. Om maar te zwijgen over het feit dat er veel van de Steam-client/server-code in schijnt te zitten. Iemand die kwade bedoelingen heeft zou daar verdomd veel aan hebben. Zeker als Steam straks het hele multiplayer- & verkoopgebeuren van Valve gaat bepalen. Een 'beta' laten lekken is net zoiets als je baby weggeven aan de eerste de beste vreemdeling die langs komt ... Er is geen enkele serieuze ontwikkelaar die dat vrijwillig zou laten gebeuren. Overigens : alfa ('we denken dat dit werkt') -> beta ('het lijkt te werken') -> release candidate ('we zijn er vrij zeker van dat het werkt') -> gold ('dit gaat naar de winkel') Valve is de enige die echt weet hoe ver 'men' al was. Dat de code die gelekt is 'maar' beta was wil niet zeggen dat het daadwerkelijke spel nog steeds in 'beta-fase' zat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...