Ga naar inhoud

half-life 2 source code gelekt!!!!!!


Aanbevolen berichten

*eh* welk bedrijft werkt nu zonder een internet-verbinding ??? Besef je wel hoe onmisbaar zelfs een simpele e-mail verbinding is voor een bedrijf ? Zo ver gaan banken nog niet eens, daarnaast is er slechts een enkele verbinding nodig om binnen te komen. Het was overigens niet duidelijk of dat paard wel via internet is binnengekomen ... en lijkt het gecombineerd te zijn met een DOS-aanval. Om maar te zwijgen over het feit dat net zoals bij Id-software er nog andere manieren over zijn om aan 'de software' in kwestie te komen. Want ondanks alle beveiliging is en blijft de mens de zwakste schakel.
Link naar reactie
En als een ontwikkelaar een mailtje moet sturen naar nVidia of wie dan ook moet sturen ... dan pakken ze dus een andere pc. Leuk verzonnen ... maar in de praktijk zo goed als onwerkbaar. Want de inhoud van de mailtjes zal op een gegeven toch naar die pc's van de ontwikkelaars moeten. En zelfs al gebruik je het Nike-netwerk(tm) (of het Adidas-netwerk ;)) dan nog ben je afhankelijk van de virusscanners om een evt. virus op te pikken. En dat laatste is juist niet gebeurd omdat het geen 'bekend' virus was ...
Link naar reactie
[quote:4b39f9fe14="JaFO"]*eh* welk bedrijft werkt nu zonder een internet-verbinding ??? Besef je wel hoe onmisbaar zelfs een simpele e-mail verbinding is voor een bedrijf ? [/quote:4b39f9fe14] Een PC waar de source opstaat hoort gewoon GEEN internetverbinding te hebben. Hoog uit in een LAN met andere computers, die ook geen internetverbinding hebben.
Link naar reactie
Ik geloof het pas als ik een officiele bevestiging van Valve zie. Ten eerste is de enige 'reactie' nu, voor zover ik weet i.i.g., een forumpost waarvan velen betwijfelen of hij echt van Gabe Newell is. De uitleg die erin staat is gewoon vreemd. Zie http://www.tweakers.net/nieuws/29038 . Bovendien lijkt het me gewoon erg onwaarschijnlijk; Valve zal zich toch wel tegen dit soort dingen beveiligd hebben. Er kan natuurlijk altijd wat gestolen worden, maar dat beseffen ze toch wel.
Link naar reactie
[quote:25164ebe39="2morrow"]Ik geloof het pas als ik een officiele bevestiging van Valve zie. Ten eerste is de enige 'reactie' nu, voor zover ik weet i.i.g., een forumpost waarvan velen betwijfelen of hij echt van Gabe Newell is. De uitleg die erin staat is gewoon vreemd. Zie http://www.tweakers.net/nieuws/29038 . Bovendien lijkt het me gewoon erg onwaarschijnlijk; Valve zal zich toch wel tegen dit soort dingen beveiligd hebben. Er kan natuurlijk altijd wat gestolen worden, maar dat beseffen ze toch wel.[/quote:25164ebe39] Kijk eens wat sommige al uit de source code hebben gehaald. Dat is echt niet wat iemand even voor een hoax inelkaar flanst.
Link naar reactie
komt er weer eens een superspel uit wat ook weer heerlijk is om te MP spelen, en dan krijg je dit!! zul je weer zien hoor, binnen de kortste keren irritante cheaters online. :evil: [quote:0e2811d60e]Doordat fouten nu direct zichtbaar zijn kunnen er betere, moeilijk vindbare en vooral ook veel sneller cheaters en exploits worden gemaakt. Dit zal HL2 MP direct bij de release gaan raken; zelfs voor de release van het spel kan met al beginnen aan cheats[/quote:0e2811d60e] das toch niet leuk meer. zit je weer lekker online te gamen, komen er weer van die trieste sukkeltjes die de boel weer verprutzen... [edit] Denk niet dat Valve een link naar de source waardeert, haal em ook weg omdat het imho onder de illegale zaken valt. Speedy [/edit]
Link naar reactie
Mijn mening is natuurlijk dat het zeer slecht is dat die source op straat is gekomen, maar ik vind het wel zeeeeeer vreemd dat het net een paar dagen voor de release van 30 september komt. En dat even later ook nog de beta te downloaden valt hmmm :-? Maar al met al een slecht bericht voor de liefhebber, nog een half jaar wachten. Dit geeft DOOM III, UT2k4 en outsiders wel meer kans. En mij meer tijd om een fatsoenlijk systeem bij elkaar te sparen ;)
Link naar reactie
Helaas, helaas, zie het bericht op http://www.rage3d.com Half-Life 2 wordt pas april volgend jaar... [quote:098d37ebd6] HL2 Officially Delayed till April 2004 :( - 4:33 pm EST - ben6 Well, glad to see Rage3d back. Sadly, it looks like the leaking of the Source Code for HL2 had a negative effect on the release date. CNN Money is reporting that Vivendi Universal President of international operations Christophe Ramboz said HL2 will be released in April of 2004 instead of the "holidays 2003" I was expecting. ' As soon as I heard that the Source Code or even 1/3 of that source was leaked, I realized there was a bad chance that Valve could release HL2 in this environment this year. A lot of speculation has been around the net about cheats and betas, but this is just bad for the community as a whole. Anyway, click the link for the story. Source: [url=http://money.cnn.com/2003/10/07/technology/vivendi_code.reut/index.htm?cnn=yes]CNN[/url][/quote:098d37ebd6]
Link naar reactie
was ook wel te verwachten natuurlijk. Nu zullen ze toch een deel van de code moeten herschrijven zodat cheating/hacking moeilijker zal worden.. maar aan de andere kant; stel nu dat dit een heel erg vroege build is van de engine waar nog zoveel later aan verspijkerd is. nu kunnen ze wel zeggen, we moeten werken aan de game engine omdat de code geleaked is, maar ondertussen is de game gewoon niet helemaal af, en op deze manier kunnen ze wat meer tijd rekken... het blijft gewoon speculeren, echter het is gewoon dieptriest dat het zo weer moet lopen, en de gamescene zo vern**kt wordt :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...