Ga naar inhoud

zijn mijn specificaties niet goed genoeg voor generals??


Aanbevolen berichten

maar ik kan me niet indenken dat het spel bij jou niet goed draait. Ik hou zelf niet zo van strategie spellen en dan vooral geen science fiction. Maar daar gaat het niet om. Ik ken iemand die het spel speelt op een Pentium 4 1,6 ghz met 256 mb SD(!) ram en een geforce 2 mx400(64MB) en daar draait het spel op 800x600 gewoon soepeltjes. Heb je misschien andere software meedraaien op de achtergrond? En heb je de nieuwste drivers van video en geluidskaart? Aan jou pc is niks mis om Generals te kunnen spelen.
Link naar reactie
skywalker : het hang er vanaf wat je soepeltjes noemt. Hij moet in de jouw geschetste config wel goed kunnen draaien met details = medium. Maar je bracht me ook op een idee voor de topic starter. Zet je AntiVirus uit. Je merkt dat bij de generals, vooral bij pc´s die hem nog net kunnen trekken. Af en toe een schokje et.. Topic starter : in welke mode draai je Generals: Je CPU is meer dan voldoende. Allen de grafische kaart is een beetje een probleem.
Link naar reactie
[quote:016268a220="turbo-pascal"]Hallow eyh, ik draai generals hier op een AMD Athlon 1800+ (1,5ghz) nVidia Geforce 2 (64mb) 512 mbram SounBlaster Live! 5.1 Pro Lite-On dvdromspeler 52x DirectX8.2 (of DX9) WinXPPro-ENG Loopt prima! Ook al staat NAV2003, kazaa, zapro, msn, nvidiamediacenter allemaal aan en draait nog steeds soepel.[/quote:016268a220] met welke settings speel je dan? naar topic starter: kan het niet zijn dat je windows installatie dusdanig vervuild is dat alles niet meer zo soepeltjes loopt... heb je ook in andere spellen die het wel zouden moeten doen dat ioe hapert?
Link naar reactie
[quote:459556ac39="Kaz'Duzar"]Ik heb met mijn 2000+ en GF 4mx440SE en 512mb ddr 333 mghz geheugen (800x600) en alles op high nooit problemen (Macaffee staat aan). Ik ken ook iemand die het speelde op een Pentium III 733 met 256 mb SDram! op 800x600. Hij had wel een Ti 4800.[/quote:459556ac39] Een 4800 is dan ook een stuk sneller dan een MX440...
Link naar reactie
Een GF4 MX zou moeten voldoen. Ik draai Generals op een 1GHz AMD en een opgefokte GF 4 Ti 4200 (250/660) Maar ik speel het spel wel op aangpaste setings op 1024x800. Je moet eens testen door verschillende opties aan en uit zetten bij costum settings ik heb 2 dingen uit staan en de rest op High Detail en het draait soepel! Maar waarom wachten julie niet op antwoord van de topic starter? Hij heeft al een week niet geantwoord!
Link naar reactie
*Zucht*, een 4200 is óók veel sneller dan een MX 440. Zie ook dit: Het is gebaseerd op een AMD 1000 mhz, 256 MB CL2 PC133, VIA KT133A (grijze balken). 1. http://www.tomshardware.com/graphic/20030120/vgacharts-04.html 2. http://www.tomshardware.com/graphic/20030120/vgacharts-05.html 3. http://www.tomshardware.com/graphic/20030120/vgacharts-02.html#aquanox Pleeg toch eens wat onderzoek voordat je met allerlei niet-nuttige vergelijkingen komt aandragen...
Link naar reactie
[quote:ca0259dc79="maarten182"]bij mij loopt c&c generals ook niet echt lekker. Ik heb een pentium 4 2.4GHz 512 mb ram 60gig harde schijf 7200rmp 128 mb nvidia geforce 4 Ti 4200. de resolutie in het spel staat op 1024*768 optie details op high[/quote:ca0259dc79] Drivers goed geinstalleerd ? (zie faq van forum videokaarten) Ad-aware draaien. Machine doorlichten. Ik heb een ATI en AMD maar grof gezien hetzelfde als jouw, dan moet je bij generals de gamespeed omlaag zetten anders gaan de mannetjes onwijs snel rennen. Als het geen legale versie is zoek dan in elk geval een goede. Er klopt echt niet iets niet met je pc
Link naar reactie
aan topic starter ik heb generals nog weten te spelen op een amd athlon xp1600+(1,4GHZ) 512MB ddr(333mhz) geforce 2mx 32MB en een 30GB schijf alles laag en draaide okee nu ik m'n videokaart heb veranderd en wat extra ram heb geplaatst is het voor mij mogelijk om op 1280x1024 alles high te draaien (wel op voorwaarde dat ik eff instel dat ie high cpu gebruik heeft anders wil die nog wel eens schokken)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...