Ga naar inhoud

(engelstalige) XIII demo is er !!!


Aanbevolen berichten

De DC was niet te vroeg ... Sega heeft er nooit reclame voor gemaakt, tenminste nooit genoeg om Sony te kunnen verslaan. Kijk maar naar wat Nintendo & MS hebben moeten doen om 'maar' een tweede / derde plaats te mogen innemen ... Maar genoeg daarover. // --- Ik heb de demo eindelijk uitgespeeld. Ik was ook blij dat de colonel geen last had van 'friendly fire' want tijdens het gevecht net buiten z'n cell moet ie beslist wat kogels hebben moeten slikken. Die flashback vlak voor je de cel berijkt was leuk gemaakt. Ik schrok in eerste instantie want ik dacht met een crash te maken te hebben ... :oops: Beste & moeilijkste wapen om te gebruiken was wel die kruisboog. Compleet met die 'Max Payne'-achtige effecten als je iemand in een klap neerschoot. Heerlijk. :) Mooiste schot van mij was op het tweede niveau bij die ijzeren schotten. Zo vlak door de spleet direkt in de nek van de nietsvermoedende vijand. Eigenlijk mis ik alleen nog een manier om die lijken te verbergen. Ik hoop dat het echte spel wel een save-mogelijkheid bied, want dit was wel heel erg lastig zo. 'The beach' was net simpel & kort genoeg om zonder te kunnen, maar dat andere level was niet echt leuk spelen zonder saves. Als er dan ietwat meer stealth-elementen in de rest terugkomen ben ik tevreden.
Link naar reactie
Nou ja het gaat hier in discussievorm dan, maar uiteindelijk draait het op niks uit en komt het erop neer dat iedereen koopt wat hij/zij leuk vind en dat ook tot in den treure verdedigt ;) Maar de 4e Nextgen is idd de Dreamcast, de eerste 128bit spelcomputer en kwa niveau gelijk aan de PS2. Snap niet dat je die niet als nextgen beschouwd want grafisch kan hij gewoon met de PS2 mee (check Soul Calibur bv) ... en helaas te vroeg gestorven door sega's beroerde marketing. Al is het nu wel goedkoop 128bit gamen :)
Link naar reactie
[quote:9afa8e0bc4="XBL"][quote:9afa8e0bc4="JaFO"]tja 'standaard-werk', ik vrees dat daar voorlopig niks aan verandert ... het genre is gewoon zo uitgemolken dat er nauwelijks meer een fatsoenlijk origineel verhaal lijkt te worden verzonnen. :([/quote:9afa8e0bc4]Ken je de strip XIII niet!!! Man... geen verhaal :S. Ik zal het verhaal even kort vertellen. Meneertje spoelt aan op een strand, ziet een tatoeage met XIII op z'n arm, en iedereen noemt hem dertien (naam dan, leeftijd is vast wat hoger :p). Hij wordt beschuld van wat politiek gedoe en de rest lees je zelf maar, anders is het niet meer kort. (Zou het even in het kort vertellen.) Oja, hij is ook nog z'n geheugen kwijt (daarom weet hij z'n naam niet meer). Jochem[/quote:9afa8e0bc4] Ik had een hele tijd gelden iets gelezen van dat hij op een dag ineens met een tatoo op zijn arm leip en geen idee heeft hoe hij daaraan komt. vervolgens wordt hij beschuldigd voor moord en gaat hij op de vlucht.
Link naar reactie
'K las de eppo vroeger.. :oops: Zeer zeker mooi getekend maar van het verhaal begreep ik niets. Als je dan een aflevering mist... Verhaal op zich is wel goed, die strips zijn niet voor niets populair. 'T is dus de 1e FPS dat een Btje een goede storyline heeft. 'k zag 'm op fileshack en ziet er leuk uit, mar omdat ik nog zowat een Gig aan demo's, patches en updates geque'ed heb zal het er wel niet van komen. Oeps. Dat was ON topic. sorry. :oops:
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Tja, dat developers elkaar na-apen is de trent tegenwoordig... casual gamers willen nu eenmaal iets wat bekend voor ze is (kijk naar matrix. Ik vond het een matig spel (snel uitgespeelt, begon te vervelen), verkocht als de ziekte). Dus gaan developers elkaar achter na... **zeg ik dit nu dubbel, of ben ik gewoon een beetje gek aant worden :-?** Jochem
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...