Ga naar inhoud

Poll: Beste Besturingssysteem om te gamen!


Aanbevolen berichten

[quote:61389073ef="JaFO"]Win98SE.(punt) Alles dat van NT is afgeleid (= Win2k & XP) mag dan wel 'stabieler' zijn (ik heb nog nooit crashes gehad in Win98SE die niet door fouten van mijn kant waren te verklaren ...). XP is al helemaal erg ... zeker met die verplichte 'aanmelding' bij MS (en god weet wat er nog allemaal op de achtergrond naar MS wordt toegestuurd) en die kleuterkleurtjes (yakkiebah).[/quote:61389073ef] ik heb windows xp pro hoef niet aan te melden (ra ra hoe kan dat) en het ziet er uit als OS X :D
Link naar reactie
Windows XP voor mij. Ik heb met dit besturingssysteem nooit meer last van blauwe schermen of zo. En mocht iets vastlopen dan Ctrl Alt Delete en je kunt bijna altijd het programma uitschakkelen even wachten en weer opnieuw opstarten. Dit komt dus nauwelijks voor en dus kan ik concluderen dat WinXP zeer stabiel is. Het enige wat ik wel nog steeds een nadeel vind is dat het besturingssysteem steeds langer doet om op te starten en af te sluiten. Dit is volgens mij echt een standaard Windows probleem. Maar verder niets dan goeds over WinXP.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:2d0914aec4="BA"]Windows XP pro. Snelheid is geen probleem. Het is ultrastabiel, en er zitten nog wat functies in die ik wel prettig vind. Helaas mis ik er ook wat uit 2000/98, bijvoorbeeld dat je een button in je taskbar hebt om je hele desktop in 1 keer naar voren te halen.[/quote:2d0914aec4] BA volgens mij heet dat Bureaublad Weergeven of bedoelde je dat niet?
Link naar reactie
[quote:4ade5a1540="BA"]Yep, die heb ik dus in XP nog niet terug gevonden. Beetje jammer als je elke keer 25 windows dicht moet klikken :-?[/quote:4ade5a1540] dan doe je toch iets verkeerd, of zoek je niet goed. die zit standaard naast de start toets bij mij. Na winXP install klik je met rechtermuis op de balk en gaat naar de optie "werkbalken" en vinkt daar "snel starten" aan. Je krijt dan automatisch het icoontje "Bureaublad weergeven" naast je grote lelijke groene start button.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...