Ga naar inhoud

Poll: Beste Besturingssysteem om te gamen!


Aanbevolen berichten

:lol: waar ben je van joh? een marketingsonderzoek bureau ofzo???? altijd maar met je; ''wat vind jij de beste .......'' :roll: maar goed.... ik game al jaren met windows 2000 pro, en heb er nog nooit echt problemen mee ondervonden. win XP is imho ook wel goed met games, maar draai ik niet meer ivm brakke CD.... :wink:
Link naar reactie
Win98SE.(punt) Alles dat van NT is afgeleid (= Win2k & XP) mag dan wel 'stabieler' zijn (ik heb nog nooit crashes gehad in Win98SE die niet door fouten van mijn kant waren te verklaren ...). XP is al helemaal erg ... zeker met die verplichte 'aanmelding' bij MS (en god weet wat er nog allemaal op de achtergrond naar MS wordt toegestuurd) en die kleuterkleurtjes (yakkiebah).
Link naar reactie
[quote:94fd8f8a2f="IMworthy"]win 98. gewoon omdat vergeleken met de trubbels die ik met XP heb de boel gewoon bleeef draaien. [quote:94fd8f8a2f="jafo"]en die kleuterkleurtjes (yakkiebah).[/quote:94fd8f8a2f] Je kunt ook gewooon classic kiezen hoor. :lol:[/quote:94fd8f8a2f] weet ik ... maar het is gewoon een van die vele irritante dingen die je weer eens mag uitzetten als de troep al is ge-installeerd (tenminste de gemiddelde Windows-settings kennende zal het alleen aan/uit te zetten zijn en niet van de schijf af te sodemieteren zonder allerhande tools & hacks :evil: ) bah ... als Linux een serieuze optie voor spellen was dan was ik gegarandeerd al overgestapt. Win2k is wat mij betreft wel het laatste besturingssysteem van MS dat ik ooit vrijwillig op m'n pc zal installeren. XP2 (of hoe die opvolger met die TCPA-troep ook mag gaan heten) zal er bij in ieder geval nooit op komen. Dan maar liever een nieuwe console met een paar extra spellen.
Link naar reactie
95: Error error error komt dat iemand bekent voor? ;-) 98(se): Goed en prettig mee te werken. ME Sorry maar dit doet ze naam eer aan Millenium BUG!!!! geen systeem heeft hier bij my ooit goed op gelopen. NT/2000 Nooit mee gewerkt, maar goede resensies over gelezen en gehoord. XP-Home Geen problemen mee gehad (Nog) XP-Pro Zeer tevreden over, maar helaas kan ik de heel erg oude spelen er niet meer op speelen.(dos) Longhorn: betere stabiliteid,snelheid en veiligheid voor het net verwacht ik. dus ik vind XPpro het beste wat ze tot nu toe gemaakt hebben, maar ik overweeg toch een keer linux te gaan gebruiken. Groeten, NoNoAD
Link naar reactie
Windows XP Pro NL + SP1 Ik gebruik Windows XP nu ruim 1,5 jaar. bij het begin wat kleine problemen gehad maar het laatste half jaar totaal geen problemen meer. Speel alle nieuwe games zonder problemen. ik hoef niets anders meer dan win XP. Windows 98 se Heb ik hiervoor veel gebruikt, als ik nu echter achter een Win98 SE pc zit (zoals nu op me werk) mis ik veel functies, ik vind winXP nu toch prettiger, gewenning denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...