Ga naar inhoud

Unreal Tournament 2003: Mods?


Aanbevolen berichten

Zowel voor CM als JWF zijn patches te krijgen die de versie updaten naar de 'uiteindelijke' versie (JWF heeft in v1.2 nog 5 levels toegevoegd). Als je denkt dat JWF haastwerk is ... dan zou je 'GlobalWarfare' moeten zien ... die mod was er zonder de patch al heel erg aan toe dat ie m.i. nooit het publiek had mogen bereiken. tja 'haastwerk' ... dat krijg je als je zo'n keiharde deadline moet zien te halen. btw : waar is Atlantis ? ;) Van Troopers had je echt niks te vrezen nu ik het gezien heb ... :(
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik zou toch wat verder kijken als ik jouw was ... want de pagina ervoor staan er een stuk of 10 op '100%'. Daarnaast zou ik niet op zo'n niet/nauwelijks bijgehouden database vertrouwen. De sites van de mods, ModSquad, BeyondUnreal, Planet Unreal & UnrealOps hebben het meeste nieuws. Voeg daarbij nog het Atari-forum en het moet wel heel erg gek lopen wil je een release 'missen'.
Link naar reactie
is dit het topic over de warcraft 3?. Als je ff neit loopt te irriteren en opntopic blijft is er misschien nog capaciteit in die hersenen van je over. Het is nu de 9e dus dan is me limiet nog lang niet bereikt. aan het eind van de maand moet ik echt niks meer doen, wil me adsl niet kwijt raken :P. Geen reply's gewenst op dit, pb et maar. Nu weer over de ut03 mods.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...