anoniem Geplaatst: 29 juni 2003 Delen Geplaatst: 29 juni 2003 Ik wilde nog ff checken of er intussen nog wat mods zijn uitgekomen. Na even zoeken kwam het er op neer dat op veel sites (www.ut2k3mods.com) het mapje mods nog helemaal leeg was. Defence alliance is al een jaar 20%. Schiet niet echt op of is er meer aan de hand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2003 Ik snap niet waar je zoekt, want ik heb via de Atari-forums al diverse mods gezien ... Een ding kan ik je in ieder geval voorspellen : voor 15 juli zul je minimaal 2 grote mods zien ... (da's de einddatum v/d eerste fase ... en fps-mods zijn de grootste categorie in die wedstrijd). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2003 ow ja , zag ik op clanbase er is een wedstrijd met 1000000 aan prijzengeld voor modders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2003 't is maar een miljoen in totaal. De ultieme prijs (voor de 'beste' mod) is een licentie voor de engine ... (zie http://www.makesomethingunreal.com voor meer info ... ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2003 hmm dan ga ik ook maar eens kijken hoe dat modden moet :p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2003 Het nieuws begint binnen te druppelen ... [url=http://www.troopers.jolt.co.uk/]Troopers : Rise of the Rebellion[/url] = 'demo' / 1ste versie wordt rond 14-7-2003 verwacht aldus het bericht van Bad Karma zelf ( [url=http://forums.jolt.co.uk/showthread.php?threadid=172289]link[/url] ) Dit lijkt me een hele goede mod te kunnen worden :D -- edit -- [url=http://dynamic4.gamespy.com/~chaotic/index.php]Chaos UT2k3[/url] is mogelijk ook op tijd 'af' voor fase 1 ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2003 screens zien er goed uit, waarom stoppen ze niet eens zoveel tijd in een TO voor sof2. De enige die in de buurt komt is ICS 1.0 . Enige verschil zijn de skins, swat en terroristen. En de geluiden van de wapens/ (Dus nog steeds een AK voor als je SWAT ben :-? ). Dat zat in UT wel beter in elkaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2003 Als je TO wil dan speel je toch gewoon TO ? Ik vind al die ports van CS (of welk andere mod dan ook) maar zwak, daar zit ik absoluut niet op te wachten. Geef mij maar iets origineels (zoals Proelium, Nalibricks, Greed) of iets waar serieuze verbeteringen/vernieuwingen aan zijn toegevoegd (TO had zo heel veel beter kunnen zijn als men nieuwe tijdperken/wapensets had toegevoegd zoals men oorspronkelijk wilde doen). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2003 [quote:98a8650e74="JaFO"]Het nieuws begint binnen te druppelen ... [url=http://www.troopers.jolt.co.uk/]Troopers : Rise of the Rebellion[/url] = 'demo' / 1ste versie wordt rond 14-7-2003 verwacht aldus het bericht van Bad Karma zelf ( [url=http://forums.jolt.co.uk/showthread.php?threadid=172289]link[/url] ) Dit lijkt me een hele goede mod te kunnen worden :D -- edit -- [url=http://dynamic4.gamespy.com/~chaotic/index.php]Chaos UT2k3[/url] is mogelijk ook op tijd 'af' voor fase 1 ...[/quote:98a8650e74] Dat is best wel snel 14-7-03, dan kan ik de Troopers mod eindelijk testen :D . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2003 [quote:67c3089c90="JaFO"]Als je TO wil dan speel je toch gewoon TO ? Ik vind al die ports van CS (of welk andere mod dan ook) maar zwak, daar zit ik absoluut niet op te wachten. Geef mij maar iets origineels (zoals Proelium, Nalibricks, Greed) of iets waar serieuze verbeteringen/vernieuwingen aan zijn toegevoegd (TO had zo heel veel beter kunnen zijn als men nieuwe tijdperken/wapensets had toegevoegd zoals men oorspronkelijk wilde doen).[/quote:67c3089c90] Hier ben ik het niet mee eens. TO had hele andere wapens dan het orginele SWAT Beta 1. Het systeem van geld verdienen en dan zelf je wapens kiezen is geweldig. En nog vrij orgineel. Houden dat systeem. TO is voor UT, das een beetje verouderd. De gameplay van het UT (zonder mods) is toch een stuk minder (startte het pas nog eens op). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2003 Ik vind dat kopen van wapens juist het zwakste onderdeel. Ik kies liever zelf wat ik wil ipv een paar rondes te moeten wachten en dan hopen dat ik iets heb waar ik mee overweg kan. // --- Over UT'03-mods gesproken : [url=http://www.planetunreal.com/junglewarfare/]Jungle Warfare[/url] heeft een filmpje in Divx-formaat : [url=http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetunreal/junglewarfare/jwftrailer1high.zip]Hi res versie[/url] (er is ook nog een low-res versie ... ) Qua spel zou het kunnen worden omschreven als TO gemengd met een class-achtige structuur (je hebt een standaard wapen dat je kunt 'upgraden' met bepaalde features). Er is een UT-versie ... maar gezien het filmpje lijkt mij de UT'03 versie veel beter te worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2003 Ik vind dat prestaties beloond moeten worden, geef de noobs eerst maar eens een slecht wapen. Als ze dan een beetje kunne schieten mogen ze aan de slag met het zwaardere werk. Bij TO was het ook erg strategisch. De desert Eagle met full ammo. Of de Baretta met Armor en full ammo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2003 da's leuk zoals je op gelijke voet staat (pistool vs pistool), maar als die ander een sniperrifle heeft 'verdient' en jij er als nieuweling met een pistool achter aan moet ... :( Dat soort situaties is gewoon vervelend zeker als je met een leven speelt en het level niet/nauwelijks kent (om maar te zwijgen over het feit dat je nooit raakt waar je op richt waardoor zelfs een verassingsaanval vanuit een goed gekozen opstelling kan mislukken). Om maar te zwijgen over een heel team dat zoveel heeft terwijl het andere maar net wat klapperpistooltjes heeft. Handicaps zoals dat zijn alleen leuk als je heel goed bent. Ik vind het bereiken van het doel 'beloning' genoeg. Laat de speler zelf maar bepalen hoe moeilijk hij het zich wil maken. Kunstmatige moeilijkheidsgraden zoals de CS-methode vind ik spellen alleen maar onnodig moeilijk maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2003 Je wilde grote mods ? Ze zijn er ! = Jungle Warfare Beta 1 (294 Mb) : http://www.planetunreal.com/junglewarfare/files.htm (15 maps, 2 gametypes, class-based, CS-stijl) = Conquest Marines (+/- 29 Mb) : http://www.conquestmarines.com/Beta/download.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2003 BETER! [img:e99088b983]http://www.planetunreal.com/junglewarfare/M4New.jpg[/img:e99088b983] enig idee of er veel servers zijn, anders w8 ik tot beta 2. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2003 Ik heb die Marines gedoe gedownload, leuk ideee maar lsecht uitgewerkt/erg beta. Er waren 2 mensen op de 2 servers. Besturing voertuigenis goed, maar wel bugs mer uitstappen. Ook werken wapens niet helemaal ok, en kan je sommige generators neit goed overnemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2003 De bots doen het toch wel aardig bij JW ... dus ik heb nog niet naar het on-line onderdeel gekeken. OVerigens is er al een kleine patch die een aantal problemen oplost. Momenteel zit men op v1.1 na die patch. Da's trouwens geen plaatje van de huidige versie ... die hud ziet er heel anders uit ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2003 Zal zeker komen door al die prijzen. Hopen dat ze met TO ook meedoen. Die comminity is ook wel eens toe aan een deel 2. (Nog altijd TO op clanbase) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2003 Ik tel 2300 mensen in de 1 on 1 laddder! Abnormaal. Das meer dan in hele UT03 sectie. (Naturlijk mider dan sof2, maarja dat moet wel :P ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2003 "Face Off" is een vrij onbekende nieuwe mod die verdomd goed is qua afwerking voor een 'alfa-versie'. Het detail-niveau ligt erg hoog. Zo zie je de schakelaar voor de 'firemode' van de H&K MP-5 look-a-like naar de juiste stand gezet worden. Link : http://www.faceoffgame.de/ en http://www.faceoffmod.de.vu/ grootte : 70 Mb Enige nadeel is dat er 'maar' drie levels in zitten. [img:2efaa57fbc]http://modguide.ngz-network.de/screens/script/pics/faceoff2.jpg[/img:2efaa57fbc] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen