Ga naar inhoud

Unreal Tournament 2003: Mods?


Aanbevolen berichten

Het nieuws begint binnen te druppelen ... [url=http://www.troopers.jolt.co.uk/]Troopers : Rise of the Rebellion[/url] = 'demo' / 1ste versie wordt rond 14-7-2003 verwacht aldus het bericht van Bad Karma zelf ( [url=http://forums.jolt.co.uk/showthread.php?threadid=172289]link[/url] ) Dit lijkt me een hele goede mod te kunnen worden :D -- edit -- [url=http://dynamic4.gamespy.com/~chaotic/index.php]Chaos UT2k3[/url] is mogelijk ook op tijd 'af' voor fase 1 ...
Link naar reactie
screens zien er goed uit, waarom stoppen ze niet eens zoveel tijd in een TO voor sof2. De enige die in de buurt komt is ICS 1.0 . Enige verschil zijn de skins, swat en terroristen. En de geluiden van de wapens/ (Dus nog steeds een AK voor als je SWAT ben :-? ). Dat zat in UT wel beter in elkaar.
Link naar reactie
Als je TO wil dan speel je toch gewoon TO ? Ik vind al die ports van CS (of welk andere mod dan ook) maar zwak, daar zit ik absoluut niet op te wachten. Geef mij maar iets origineels (zoals Proelium, Nalibricks, Greed) of iets waar serieuze verbeteringen/vernieuwingen aan zijn toegevoegd (TO had zo heel veel beter kunnen zijn als men nieuwe tijdperken/wapensets had toegevoegd zoals men oorspronkelijk wilde doen).
Link naar reactie
[quote:98a8650e74="JaFO"]Het nieuws begint binnen te druppelen ... [url=http://www.troopers.jolt.co.uk/]Troopers : Rise of the Rebellion[/url] = 'demo' / 1ste versie wordt rond 14-7-2003 verwacht aldus het bericht van Bad Karma zelf ( [url=http://forums.jolt.co.uk/showthread.php?threadid=172289]link[/url] ) Dit lijkt me een hele goede mod te kunnen worden :D -- edit -- [url=http://dynamic4.gamespy.com/~chaotic/index.php]Chaos UT2k3[/url] is mogelijk ook op tijd 'af' voor fase 1 ...[/quote:98a8650e74] Dat is best wel snel 14-7-03, dan kan ik de Troopers mod eindelijk testen :D .
Link naar reactie
[quote:67c3089c90="JaFO"]Als je TO wil dan speel je toch gewoon TO ? Ik vind al die ports van CS (of welk andere mod dan ook) maar zwak, daar zit ik absoluut niet op te wachten. Geef mij maar iets origineels (zoals Proelium, Nalibricks, Greed) of iets waar serieuze verbeteringen/vernieuwingen aan zijn toegevoegd (TO had zo heel veel beter kunnen zijn als men nieuwe tijdperken/wapensets had toegevoegd zoals men oorspronkelijk wilde doen).[/quote:67c3089c90] Hier ben ik het niet mee eens. TO had hele andere wapens dan het orginele SWAT Beta 1. Het systeem van geld verdienen en dan zelf je wapens kiezen is geweldig. En nog vrij orgineel. Houden dat systeem. TO is voor UT, das een beetje verouderd. De gameplay van het UT (zonder mods) is toch een stuk minder (startte het pas nog eens op).
Link naar reactie
Ik vind dat kopen van wapens juist het zwakste onderdeel. Ik kies liever zelf wat ik wil ipv een paar rondes te moeten wachten en dan hopen dat ik iets heb waar ik mee overweg kan. // --- Over UT'03-mods gesproken : [url=http://www.planetunreal.com/junglewarfare/]Jungle Warfare[/url] heeft een filmpje in Divx-formaat : [url=http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetunreal/junglewarfare/jwftrailer1high.zip]Hi res versie[/url] (er is ook nog een low-res versie ... ) Qua spel zou het kunnen worden omschreven als TO gemengd met een class-achtige structuur (je hebt een standaard wapen dat je kunt 'upgraden' met bepaalde features). Er is een UT-versie ... maar gezien het filmpje lijkt mij de UT'03 versie veel beter te worden.
Link naar reactie
da's leuk zoals je op gelijke voet staat (pistool vs pistool), maar als die ander een sniperrifle heeft 'verdient' en jij er als nieuweling met een pistool achter aan moet ... :( Dat soort situaties is gewoon vervelend zeker als je met een leven speelt en het level niet/nauwelijks kent (om maar te zwijgen over het feit dat je nooit raakt waar je op richt waardoor zelfs een verassingsaanval vanuit een goed gekozen opstelling kan mislukken). Om maar te zwijgen over een heel team dat zoveel heeft terwijl het andere maar net wat klapperpistooltjes heeft. Handicaps zoals dat zijn alleen leuk als je heel goed bent. Ik vind het bereiken van het doel 'beloning' genoeg. Laat de speler zelf maar bepalen hoe moeilijk hij het zich wil maken. Kunstmatige moeilijkheidsgraden zoals de CS-methode vind ik spellen alleen maar onnodig moeilijk maken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
De bots doen het toch wel aardig bij JW ... dus ik heb nog niet naar het on-line onderdeel gekeken. OVerigens is er al een kleine patch die een aantal problemen oplost. Momenteel zit men op v1.1 na die patch. Da's trouwens geen plaatje van de huidige versie ... die hud ziet er heel anders uit ;)
Link naar reactie
"Face Off" is een vrij onbekende nieuwe mod die verdomd goed is qua afwerking voor een 'alfa-versie'. Het detail-niveau ligt erg hoog. Zo zie je de schakelaar voor de 'firemode' van de H&K MP-5 look-a-like naar de juiste stand gezet worden. Link : http://www.faceoffgame.de/ en http://www.faceoffmod.de.vu/ grootte : 70 Mb Enige nadeel is dat er 'maar' drie levels in zitten. [img:2efaa57fbc]http://modguide.ngz-network.de/screens/script/pics/faceoff2.jpg[/img:2efaa57fbc]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...