Ga naar inhoud

Battlefield 1942 in XP


Aanbevolen berichten

Ik heb voor mijn zoontje van 10 Battlefield 1942 geinstalleerd. Dit programma werkt echter alleen als de gebruiker Administrator is!! Hier ben ik niet blij mee :cry: aangezien hij nogal onderzoekerig is. Weet iemand hoe dit spel zodanig geinstalleerd kan worden dat ook een gebruiker met beperkte rechten het kan spelen?
Link naar reactie
jij als administrator kan toch via windows explorer de shortcut verzetten naar de desktop van een andere gebruiker (je zoontje in dit geval), volgens mij moet het dan werken, ga via documents en setting naar jouw desktop en kopier de file naar all users of naar een specifiek acount van je zoontje als het dan nog niet werkt moet je kijken naar de properties van de battlefield shortcut en bij securyty alles allow zetten als het dan nog niet werkt moet je de securyty eens gaan bekijken van de battlefield folder, misschien dat hij daar geen toegang tot krijgt omdat ji het als administrator hebvt geinstalleerd maar dat betwijfel ik wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...