Ga naar inhoud

Splinter Cell: mission 3 uitgespeeld maar nu missie 4


Aanbevolen berichten

Ik zit vast in missie 3 op het booreiland. Ik moet nu de mechanical te pakken nemen, als ik het goed had, maar die is door een deur gegaan waar ik niet doorheen kan! Die deur valt namelijk meteen dicht als de laatste bewaker er door heen is. Weet iemand wat je hier moet doen en hoe je dit moet oplossen? Hoor het wel.
Link naar reactie
Ik ben door missie 4 heen gekoemn en dat is helemaal gelukt :lol: Maar als ik in missie 4 zit moet ik via de airco naar binnen toe en dat probeer ik trouw maar het lukt me gewoon niet. Als eenmaal de tijd om is moet ik een andere manier vinden maar ik zou dus ook niet weten welke manier. Kan iemand mij hiermee helpen?
Link naar reactie
tip voor de airco ingang: zodra je kan bewegen meteen de straat oversteken en vervolgens langs het hek naar de 'kooi' met prikkeldraad (nabij de ingang). Als je recht voor de kooi staat (met je gezicht naar de muur )dan is er aan je linkerkant een plek waar je over het hek kan (er zit namelijk geen prikkeldraad op dat stukje hek) als je een maal over het hek bent klim je gewoon op het 'transformatorhuisje/hok'wat in de kooi staat, spring vervolgens van het hokje naar het kozijn van het linkerraam daar kun je via een actie (openen van het klapraam naar binnen). en zie daar je bent binnen. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...