Ga naar inhoud

kan iemand me met simcity 4 helpe plz???????


Aanbevolen berichten

hoi heb eindelijk simcity 4 gekocht yay! maar nu heb ik een probleem install gaat perfect maar als ik op dat icoontje klik gebeurt er helemaal nix geen zandlopertje, scherm word niet zwart, cd van simcity gaat niet draaie nix dus ik d8 dat het misschien aan xp zelf lag maar ben nou eenmaal niet zo'n wizzkid aan me systeemeise kan het niet ligge heb namelijk nog 30 gig ruimte pentium 4 1.5 ghz 256 mb ram en ik heb gehoord dat dit bij andere mense ook is gebeurd (dus niet zegge dat et mischien aan mijn eige pc ligt) kan iemand me hiermee helpe? alvast thanx
Link naar reactie
[code:1:d0eaceeb90]Inderdaad wel zwaar overdreven. Bij mij draaien alle gekochte spellen die uitgekomen zijn na 2001 gewoon perfect op XP. Misschien omdat ze allemaal netjes gekocht zijn?[/code:1:d0eaceeb90] Dat heeft er echt geen fuck mee te maken. Wie zegt dat ik mijn spellen niet koop??? Anyway anders zou het nog niet uitmaken want een goede clone cd copy is een perfecte kopie van het orgineel. En sof2 doet het gewoon niet op xp en andere spellen zoals gta3, deze zijn na 2001 uitgekomen hoor!
Link naar reactie
Urm deze doet wel tersprake. Dat hoef jij niet uit te maken, Speedy heeft mij vriendelijk verzocht mijn speedy in te korten (het was het :D waardoor ik het deed) en ik heb hem iets ingekort. Als je problemen hebt met de lengte, mail dan naar dew moderators en laat deze de maximum lengte's van de sig inkorten. En je moet je niet zo druk maken over wat wel en niet mag, net zoals de mp3 is dee games underworld nooit meer te stoppen. In plaats van actie te voeren tegen illegal muziek/games kan je beter actie voren voor goedkopere dingen want zeg nou zelf, elke week 25 euro voor een cd'tje? Er zijn genoeg fabriekandten die hier net zo over denken anders zouden ze geen mp3 spelers maken, en wat flauwere (sony d8 ik) doen het om die reden ook niet. Het komt veel vaker voor dat oiemand zijn systemspecs in zijn sig zet, jij bent gewoon jaloers. En de edit van speedy had ik nieteens gemerkt. En ik heb iemand geholpen met het SC4 probleem, jij absoluut niet door onnodig te posten dat ik de faq moet lezen, LEES hem zelf ik heb erin gepost!!!!.
Link naar reactie
lol ben er een paar dage niet is er gelijk een dicussie hier over hoe groot een sig moet zijn :lol: maar goed @sdk thanx nog voor de tips heb unreal geinstalleerd en simcity werkt nu perfect heel erg bedankt nog en trouwens niet alle spelle doen et op xp hoor bij mij doet bijv s.w.i.n.e. en nhl 2003 het niet dan komt er steeds dat irritante rapport verzende gezeik en dan sluit et spel zichzelf af
Link naar reactie
[quote:89b16d1598="sdk"]En sof2 doet het gewoon niet op xp en andere spellen zoals gta3, deze zijn na 2001 uitgekomen hoor![/quote:89b16d1598]Zowel SOF2 als GTA3 draaien op onze nieuwe computer gewoon goed. Geen enkel probleem. Dus om nu XP als oorzaak aan te wijzen van niet functionende spellen is gewoon een veel te snelle conclusie. Ik ken voldoende mensen die deze spellen voor de volle 100% tevredenheid ook onder XP hebben draaien. En als een exacte clone-cd spel-kopie niet werkt, heb je gewoon pechgehad.nl
Link naar reactie
[quote:f8d63fa0ea]Zowel SOF2 als GTA3 draaien op onze nieuwe computer gewoon goed. Geen enkel probleem. Dus om nu XP als oorzaak aan te wijzen van niet functionende spellen is gewoon een veel te snelle conclusie. Ik ken voldoende mensen die deze spellen voor de volle 100% tevredenheid ook onder XP hebben draaien. [/quote:f8d63fa0ea] dan heb je sp1 installed zonder deze doet hij het zeker niet, dual booten met win me werkt ook goed. en Flavson ok einde discussie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...