Ga naar inhoud

Beste Racegames...


Aanbevolen berichten

[quote:a9ae55ec80="computer_nerdo"]is dat spel al uit?[/quote:a9ae55ec80] komt van de site [quote:a9ae55ec80]When will it come out? back Since Crashday is still in pre alpha stadium at the moment, it is hard to predict a release date. Since we unfortunately gave several wrong date estimations in the past, we like to avoid giving out any numbers. When a dead line passes, it is mostly that the gamers are the ones that are disappointed. A release might be possible in quarter III/IV 2003. [/quote:a9ae55ec80] Niet eens zo lang wachten dus. Maar ik hoop niet dat het een console game wordt. PS. Zoiets doen ze nu ook met One Must Fall. Daar komt ook een nieuwe versie van.
Link naar reactie
[quote:b524f20794="computer_nerdo"][img:b524f20794]http://www.moonbyte.de/img/crashday/ss/ss116.jpg[/img:b524f20794] dit kon bij stunt ook[/quote:b524f20794] Even een vergrootglas er bij hoor :lol: ................................. [img:b524f20794]http://www.moonbyte.de/img/crashday/ss/ss116b.jpg[/img:b524f20794] Idd. een gave feature
Link naar reactie
[quote:a4d4822bd3="2FAST"]Colin Mcrae Rally 1 en 2 heb ik beide zeker 10x uitgespeeld en waren naar mijn mening echt supergames, CMR 3.0 zal dat ook zeker worden, maar dat is nog een tijdje wachten helaas.[/quote:a4d4822bd3] Ken je RC2000 toevallig ook? Die vind ik namelijk vele malen beter dan CMR 2... CMR2 is best een leuk spel, daar niet van. Maar een aantal puntjes van kritiek: - de pacenotes zijn zeer regelmatig aan de late kant. Wat helemaal vaak voorkomt is dat bij 2 bochten vlak achter elkaar, pas in de eerste bocht wordt gezegd "into 2 left" bijvoorbeeld. Dat hoor ik liever voor de eerste bocht... Ook waarschuwingen voor stenen etc zijn vaak erg laat. - wegen zijn te breed. (voor een arcade spel misschien niet, maar in het echt zijn ze vaak zeer smal en dat maakt het ook veel spannender en geeft een gevoel van snelheid). - auto glijdt te veel vind ik (in het echt gebeurt dat steeds minder omdat het eigenlijk vooral snelheid kost). - de auto reageert nogal vreemd op stoepranden en andere hoogtes (hoge bermranden). Qua rally games vind ik RC2000 zeker beter, met name de gameplay. Ik kan me kapot ergeren als ik in CMR crash door een late pacenote. In RC2000 zit een enkel foutje (in CMR trouwens ook) maar ze zijn in ieder geval op tijd.
Link naar reactie
Mijn favorieten: Top Gear voor de SNES (eerste racegame die ik ooit gespeeld heb) en Gran tourismo 3 A-spec voor de PS2 (een tikkeltje realistischer dan Top Gear). Ken nog steeds geen beter racespel qua gameplay en graphics dan GT3. Mijn PC is zo'n anderhalf jaar oud en de nieuwste racespellen kunnen er niet in volle glorie op draaien.
Link naar reactie
Microsoft rallisport challenge was een goeie tip turbulence! :) 1 probleempje :( Bij het laden van de 1e mediterranean challenge klapt hij terug naar de desktop, keer naar keer naar keer, heb het al opnieuw geïnstalleerd, maar 't lijkt wel een fout echt uit het spel, weet iemand al of er een patch voor is!? (het is met verschillende drivers, en in career en ook in single race :cry:
Link naar reactie
[quote:3a8fccea80="2FAST"]Ik heb 4x4 evo 1 en 2 allebei, maar ik vind er eerlijk gezegd geen zak aan, oke, 2 is erg mooi (valt opzich ook wel weer mee maar goed).. Het is mij veels te arcade-achtig, racen met alleen maar gas op de plank.. :([/quote:3a8fccea80] Probeer dan maar eens screamer 4x4 dat is een mooi echt jeep spel. Dan moet je tussen paaltjes doorijdden. Hoe verder je komt hoe meer onderdelen, jeeps (met licentie) je krijgt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...