Ga naar inhoud

Flight Sim 2000 Prof.


Aanbevolen berichten

Ik heb de orginele Fligh Simulator 2000 Proffesional, en deze heeft 3 CD-Roms. Het is mijn enige spel op mijn leeftijd van 63 jaar, en ben er erg blij mee, :D maar nu komt de vraag: Bij het spelen op je PC heb je de CD-Rom nodig, het is[b:8d69242797] disk2[/b:8d69242797], maar van de week brak deze spontaan in tweeen. :cry: en jullie begrijpen het misschien al, maar het spelen is nu afgelopen, :oops: maar mischien is er iemand die mij daaraan zou kunnen helpen??? Het gaat dus om[b:8d69242797] Disk2 van de flight Sim. 2000 profesional.[/b:8d69242797] Mocht dit zo zijn, zou je dan contact met mij willen opnemen ? [size=18:8d69242797][b:8d69242797]squel@wish.net[/b:8d69242797][/size:8d69242797] vast hartelijk bedankt, Rob.
Link naar reactie
[quote:fc2efb4348="squel"]Bij het spelen op je PC heb je de CD-Rom nodig, het is[b:fc2efb4348] disk2[/b:fc2efb4348], maar van de week brak deze spontaan in tweeen. :cry: en jullie begrijpen het misschien al, maar het spelen is nu afgelopen, :oops: [/quote:fc2efb4348] Zeker te vaak gespeeld :wink: Sorry maar ik heb het spel niet maar bestaan er geen no cd cracks voor zodat je het spel kunt spelen zonder die cd. :evil: MajinBuu :evil:
Link naar reactie
[quote:8e1a6bbea3="MajinBuu"]Sorry maar ik heb het spel niet maar bestaan er geen no cd cracks voor zodat je het spel kunt spelen zonder die cd. [/quote:8e1a6bbea3] Een no-cdcrack heb je niet veel aan, aangezien je die tweede cd-rom toch echt nodig zal hebben als je het spel ooit eens moet herinstalleren. [url]http://www.microsoft.com/games/fs2000/support_custsupport.asp[/url] Op bovenstaande site van microsoft raden ze mensen waarvan hun fs-cd 2 (wat een toeval :lol: ) is opgegeten door hun python contact op te nemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...