Ga naar inhoud

Need help with SM4


Aanbevolen berichten

R-$ = Low Wealth Residential R-$$ = Medium Wealth Residential R-$$$ = High Wealth Residential Cs = Commercial Services Co = Commercial Offices I-Ag = Agriculture I-D = Dirty Industry I-M = Manufacturing Industry I-HT = HighTech Industry ($ low wealth, $$ = medium, $$$= high wealth) (Courtesy of Major Carnage) (met dank aan het Simcity topic op GoT :))
Link naar reactie
Helaas dat stond er zo niet bij ... :-? Maar denk dat je door luchthaves de hoge zaken industrie bevorderd, haven was dacht ik medium of high industrie. Ook voorzieningen als scholen (universiteit) zal de zaken industrie en hoge industrie bevorderen. Althans zo ging het in voorgaande delen wel, met SC4 ben ik bij 26000 inwoners falliet gegaan dus heb zelf die dure voorzieningen nog niet kunnen testen.
Link naar reactie
De afkortingen mogen er dan wel staan, maar weten wat het precies betekent is handig. Bovendien zijn de teksten op die overzichtjes nogal klein en niet echt makkelijk leesbaar. :( Die '$'-tekens waren vrij duidelijk te vinden en snappen. Zeker voor 'residential' is een buurt waar de autowrakken in de achtertuin liggen niet bepaald goed voor veel '$$$' zijn ;) Ik zou m'n stad eens moeten bekijken, maar ik denk dat ik met alleen een basisschool toch wel wat $$-bedrijven heb in zowel de industrie als de commercie. Het zou zo gezien wel eens logisch kunnen zijn dat : - geen - weinig opleiding = grote kans op $-werk - gemiddeld = idem voor $$ - hoge opleiding = voor $$$ // webspider : Ik ken de vorige delen niet, maar een duidelijke verbetering lijkt me toch dat je nu meerdere steden tegelijk kunt managen en dat die ook invloed op elkaar zullen hebben. Voor bepaalde onderdelen in je stad heb je zelfs meerdere steden nodig!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...