Ga naar inhoud

MOHAA: Spearhead installeert niet :(


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag dit spel gekocht (tijd geleden dat ik weer eens een game legaal koop :wink: ).. Als ik de cd erin doe begint de installatie zoals het hoort, je klikt op 'verder' en dan begint het gelazer. Normaal hoort daar een code te komen... nu krijg ik een vreemde foutmelding: "Windows kan het bestand Medal Of Honor allied assult Spearhead_code.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw." Ik naar dat bestand gezocht en idd dat staat gewoon op de cd :-? ik kan het zelfs gewoon openen en dan krijg je dat venstertje waar je die code in kan voeren. Zelfs dat lukt dus prima, dat bestand is dus gewoon goed, maar waarom vind de install hem niet :roll: Er zitten helemaal geen krassen op de cd :roll: Heb ook al op Kazaa gekeken enzo misschien dat daar nog wat stond om dit te omzeilen (ook op gamecopyworld staat nix). Iemand een oplossing? Je kan ook een Privebericht sturen als het niet op dit forum mag.. nogmaals de cd is legaal....
Link naar reactie
[quote:e4f2e9576f="2FAST"]Deze reactie laat ik maar voor niet gelezen :o Ik heb duidelijk vermeld dat de cd legaal is :x[/quote:e4f2e9576f] Je kunt m'n reactie beter wel ff lezen, want ik zeg [b:e4f2e9576f]illegaal[/b:e4f2e9576f]. En is als grapje bedoelt. Kun je de CD niet eens op een andere PC proberen. Als ie daar ook niet werkt dan is het de CD.
Link naar reactie
[quote:ad9dd71500="no_name"][quote:ad9dd71500="2FAST"]Deze reactie laat ik maar voor niet gelezen :o Ik heb duidelijk vermeld dat de cd legaal is :x[/quote:ad9dd71500] Je kunt m'n reactie beter wel ff lezen, want ik zeg [b:ad9dd71500]illegaal[/b:ad9dd71500]. En is als grapje bedoelt. Kun je de CD niet eens op een andere PC proberen. Als ie daar ook niet werkt dan is het de CD.[/quote:ad9dd71500] Pardon Pardon Pardon :oops: :oops: :oops: Idd ikzelf was degene die niet goed las... Ik zal de cdkloon eens proberen idd, en ja.. illegaal werken de meeste ISO's altijd (deze was niet te vinden bijna op Kazaa etc vandaar legaal :lol: ), nu heb je weer eens iets legaals en dan werkt het niet :( Ik zal die kloon proberen. Ik laat het jullie weten..
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem en jah ook legaal! Het is heel raar aangezien je de code invoert de dll is gekoppeld en hij hem gewoon zou moeten vinden. Ben momenteel op zoek naar een crack om die registratie code te omzeilen maar dat wil niet echt lukken De winkel wil de cd niet ruilen. Ik zou er een kras op hebben gemaakt :evil: Maar er zit geen kras op Grtz
Link naar reactie
2FAST : gewoon met de cd terug naar de winkel. :wink: Test hem vooraf op een andere PC. Als ie het niet doet, dan kan je met een gerust hart naar de winkel. Doet hij het wel, dan klopt er iets niet is je PC. Nog iets : je kan de file manueel eraf halen. Als ie fouten geeft bij het installeren, dat duidt normaliter bij spellen vaak dat het een kopie is die niet goed gekopieerd is. Maar het is Legaal, dus bel de BSA op en ga met ze naar de winkel toe. Die verkopen dan illegale spullen :wink: :P :wink:
Link naar reactie
[quote:cfd35d430f="cHiLlaH"]Ik dacht dat de reg key misschien in de winkel al wel geript was ofzo dat ie daarom niet werkt. Maar dat is ook wel weer raar want hij zegt bijvoorbeeld niet invalid reg key... Grtz[/quote:cfd35d430f] daarnaast moet ie het ook gewoon doen hoor.. of ie nou geript is of niet... hoe wil de CD beveiliging dan nagaan dat de code ergens anders is gebruikt??? niet iedereen heeft een permanente internetverbinding, of heeft geeneens internet
Link naar reactie
wat voor een slechte winkel is me dat, als je cd corrupt moeten ze je een andere geven en daarmee uit. welke windows versie heb je trouwens? Probeer het anders eens op een andere pc met een andere windows versie, wat je ook kunt proberen is kijken of er geen patch is voor dit probleem, misschien dit probleem zich af en toe voordoet.
Link naar reactie
Zoals gezegd, ná de kopie werkte de code ineens wél. Maar dan loopt de installatie na 50% vast, met een savedisk2 beveiliging, zou natuurlijk wel kunnen want hij tenslotte gekopieerd, omdat het met het origineel niet werkt. Maar de meeste beveiligingen zijn niet zo, die installeren dat toch helemaal niet of starten niet ná de install, deze stopt op 50% :-? Op de andere pc hetzelfde geval :S Nog oplossingen?! Op de originele cd is niets te zien :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...