Ga naar inhoud

C&C:Generals


Aanbevolen berichten

De Beta hebben en ermee online kunnen zijn 2 verschillende dingen,... Mijn verzoek om aan de beta test mee te doen is afgewezen omdat ik MAAR een GF 3 heb. Dus geen download met CD-key,... :( Zelf al zou je de beta hebben twijfel ik er ten zeerste aan dat je er iets mee kunt omdat zogezegd maar 3000 gamers met cd-key'sde mp-beta online testen. Dat betekend dus gewoon wachten tot volgende maand! Grafish ziet het spel er "redelijk" goed uit. Het is [b:58cd37e0dc]geen[/b:58cd37e0dc] supergrafisch festijn zoals bijvoorbeeld UT2003, U2, Doom III, of Haegemonia. Alleen de explosies zijn zeer goed. Ik denk dat het spel vooral op de gameplay zeer goed zal scoren! Screenshots zie hier,... http://generals.ea.com/ Het is verboden de screenshots voor meer dan 1 pc te gebruiken of ze ergens te posten,... :o :roll: Er knalde meteen zo waarschuwing met "I agree"in m'n gezicht,... :roll:
Link naar reactie
[quote:d51e074425="Salv"]vandaag vroeg iemand uit m'n klas ofdat ik hem al voor hem kon ''meenemen'' Moet ie toch even wachten vrees ik. Post even waar die beta is. Een beta is niet illegaal so...[/quote:d51e074425] *ahem* naar alle waarschijnlijkheid hebben diegenen die de beta testen een 'NDA' (=non-disclosure agreement) moeten ondertekenen. Dat betekent : bek dicht en niet doorvertellen/geven ... Als zo iemand de 'beta' aan jouw geeft overtreed ie de overeenkomst en ... is het aan Westwood & co om te bepalen wat er dan gebeurt. Op z'n minst heeft ie dan de kans op updates voor de beta verspeelt (om nog maar te zwijgen over de mogelijkheid wellicht nooit meer tot zo'n beta-test zal worden toegelaten. Enne als het legaal was dan had het wel op de officieele site in grote letters gestaan ... maar als ze al over screenshots zo moeilijk doen ... dan zal een beta alleen maar nog illegaler zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...