Ga naar inhoud

Geen geluid bij spraak in spellen.


Aanbevolen berichten

[quote:467127249a="Renevdo"]hoi, ik heb 2 spellen waarin het geluid het goed doet, behalve als er gesproken wordt. zowel in het spel als in de filmpjes. ik heb geen idee wat het kan zijn, misschien iets met EAX? :roll: de spellen zijn mafia & no one lives forever 2[/quote:467127249a] Pas geleden had ik ook dat probleem. Ik had de nieuwste geluidsdrivers geinstalleerd en kon geen schoten of stemmen horen, de rest wel. Had het teruggezet naar mijn oudere drivers. Misschien een oudere/nieuwere drivers installeren? Gebruik je een surroundset? Kijk of je de juiste instellingen van de boxen in Windows goed hebt staan.
Link naar reactie
[quote:728309928b]Het maakt niks uit ofdat games illegaal of legaal zijn. Een kopie is hetzelfde als het origineel. de achteruitgang is niet te merken. [/quote:728309928b] Salvador, ik heb het niet over een kopie [quote:728309928b]Lol er kan nog een andere hele makkelijke verklaring zijn, zijn de games legaal? [/quote:728309928b] Ik heb het over een illegaal spel (class, myth etc) deze games haal je van het net en extract je zoals iedereen zelf ook wel zal weten. Heel vaak zijn bij deze games de filmpjes en eventueel sound en spraak er uit gehaald. Om maar een voorbeeld te geven: Fifa daar zit ook nooit het commentaar bij (als je hem van het net plukt temminste) [b:728309928b]Dat[/b:728309928b] bedoelde ik met [i:728309928b]illegaal[/i:728309928b] [u:728309928b]Grtz[/u:728309928b] Joost
Link naar reactie
hm, helaas is het nog niet gelukt, ik heb een paar nieuwe en oude VIA 4in1 drivers gedownload maar het probleem is hetzelfde. ik heb soundonboard. mijn moederbord is een CT-7AIA5 of een AIA5E. ik weet het niet precies maar dat zal zoveel niet uitmaken denk ik. het is een Laser computer met AMD processor (1.2 ghz). weet iemand misschien of er aparte drivers van de sound zijn ergens?? bedankt nog voor de reacties tot nu toe. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...