Ga naar inhoud

Welke nieuwe spellen binnenkort?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

// Salv de grofste dingen in VC : met een kettingzaag druipt het bloed soms letterlijk van het scherm. En met de katana heb je een wapen waarmee je mensen kunt onthoofden. Dat lukt ook met de helicopter (als je genoeg oefent ;)). Het sniperrifle (er zijn een paar varianten in het spel) ken je natuurlijk al uit GTA3. Daarnaast is er nog een vlammenwerper (kun je ook verdienen door genoeg pakketjes te verzamelen ;)) & minigun. // --- Ander interessant spel (zeker voor RTS-liefhebbers) : Praetorians. Er is een singleplayer-demo (link heb ik ff niet bij de hand). Vrij origineel qua resources. Je kunt pas extra manschappen inhuren als je een dorp bezet hebt met je 'generaal/centurion'. In de demo start je zonder dorp en moet je dus verdomd voorzichtig zijn met het aanvallen. Er is (voor zover de demo laat zien) maar beperkt gebruik gemaakt van 'fantastische' elementen.
Link naar reactie
[quote:019fa46b17]de grofste dingen in VC : met een kettingzaag druipt het bloed soms letterlijk van het scherm. En met de katana heb je een wapen waarmee je mensen kunt onthoofden. Dat lukt ook met de helicopter (als je genoeg oefent ). Het sniperrifle (er zijn een paar varianten in het spel) ken je natuurlijk al uit GTA3. Daarnaast is er nog een vlammenwerper (kun je ook verdienen door genoeg pakketjes te verzamelen ) & minigun. [/quote:019fa46b17] Wat dacht je van een schroevendraaier of samurai-zwaard (of is dat de katana?)
Link naar reactie
[quote:cb45241533="no_name"] Wat dacht je van een schroevendraaier of samurai-zwaard (of is dat de katana?)[/quote:cb45241533] een schroevendraaier is dan wel link in het echt, maar in het spel is het niks. Dan kun je net zo goed de hamer pakken ... (Er zijn doe-het-zelf winkels waar je dat soort 'wapens' kunt kopen ;)) Het heet volgens mij ook in het spel gewoon 'katana' .. zoals het hoort ;) // -- Over welk spel in PU hebben jullie het ? Ik heb dat spellenblad voor kleine kindertjes niet gelezen namelijk ... //-- Praetorians : [url=http://www.eidosinteractive.com/games/info.html?gmid=124]link[/url] en [url=http://www.eidosinteractive.com/downloads/search.html?gmid=124]downloads[/url] en het topic in dit forum staat [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=495974]hier[/url]
Link naar reactie
[quote:b6d035234a="cHiLlaH"]I have my doubts about that.. We'll see soone nough though :D En ja ik weet dat het gold is :p maar dat hebben we met vergelijkbare games eerder gezien. Als ik het mij goed herrinner is UT ook een behoorlijke tijd GOLD geweest.. Anyhow ik hoop dat je gelijk hebt![/quote:b6d035234a] [ratelband-mode]JA MAAR JE MOET POSITIEF BLIJVEN DENKEN!!!![/ratelband-mode]
Link naar reactie
2FAST, je zei: [quote:ff32349e0e]Feb. 11, 2003. Staat er op de westwood site :)[/quote:ff32349e0e] Correctie: Westwood is niet de ontwikkelaar van C&C Generals, het is EA Pacific. De website voor Generals is dus ook van EA Pacific. Er zijn tegenwoordig 2 verschillende ontwikkelbedrijven die zich bezig houden met C&C spellen. Het pattent op C&C ligt echter nog steeds bij Westwood Studios.
Link naar reactie
[quote:341dfc0986="Ben Lankamp"]2FAST, je zei: [quote:341dfc0986]Feb. 11, 2003. Staat er op de westwood site :)[/quote:341dfc0986] Correctie: Westwood is niet de ontwikkelaar van C&C Generals, het is EA Pacific. De website voor Generals is dus ook van EA Pacific. Er zijn tegenwoordig 2 verschillende ontwikkelbedrijven die zich bezig houden met C&C spellen. Het pattent op C&C ligt echter nog steeds bij Westwood Studios.[/quote:341dfc0986] Correctie: Ik zeg dat het op de westwood site staat. Niet dat ze het spel maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...