Ga naar inhoud

iets renegade achtig


Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar een game zoals c&c renegade (het multiplayer gedeelte), eentje waar je ook met 2 teams speelt en moet samenwerken om elkaars basis te vernietigen of veroveren of iets dergelijks. Battlefied 1942 heb ik reeds maar vind het niet altijd zo super, als je een beetje lag hebt en de ander niet mag je het wel vergeten omdat je na 2-3 kogels al de grond mag kussen. Weet er trouwens iemand of c&c renegade 2 uitkomt, ik weet dat er aan gewerkt is maar heb ook al eens gelezen dat het project stopgezet is. Wat er ook is met renegade en niet bij andere multiplayer games is dat je kan kiezen uit een hele boel wapens en niet juist machinegeweer, sniper , granaat en pistool. enige sugesties?
Link naar reactie
[quote:58cb57cacb="turbulence"]UT2003---- iets met een bal (weet zo niet meer hoe dat ook al weer heet) moet je de bal pakken, en scoren in je eigen goal,[/quote:58cb57cacb] Bombing run bedoel je denk ik. Is (vind ik) de leukste mode van Unreal Tournament 2K3 :lol: Is ook met een bal proberen bij je tegenstander te scoren, maar als je de bal bij je draagt, kan je niet schieten. Echt teamwork is dus wel handig :wink:
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...