Ga naar inhoud

Delta Force 2 vs Windows XP


Aanbevolen berichten

Ik ben een verwoede df2 speler, op novaworld. Nu heb ik mijn pc geupgrade van Win ME naar Win2000, omdat mijn thuisnetwerk niet goed werkte. Toen kon ik opeens op bepaalde internet sites niet doorklikken en mijn Games als DF2 werkte niet meer. Na veel zoeken en updates voor win2k nog steeds niet. Toen maar WinXP aangeschaft en geinstalleerd. En hoera mijn netwerk werkte weer perfect, zelfrs sneller dan hij onder ME was. Ook surfen gaat weer zonder problemen. Maar DF2 spelen homaar. Het spel start op, ik krijg een zwart scherm, en daarna weer mijn desktop te zien, met in de onderbalk 2 vensters. Als ik hier op klik, krijg ik een paar sec. zwart scherm en dan weer mijn desktop. SP1 geinstalleerd, ging snel en zonder problemen, maar nog steeds kan ik niet spelen. Ik heb alle hardware en software voorzien van de laatste (XP) drivers. Ik heb ook het spel Beach Life geinstalleerd en dan krijg ik wel geluid te horen, maar geen beeld. Bij het spel Desert storm, werkt alles wel normaal. Ik heb een AMD 1700+ met 512 MB geheugen, Nvidia Gforce 3 Titanium kaart met 128 MB en een 80 GB HD. Heeft iemand een idee hoe ik weer kan spelen?
Link naar reactie
Volgens mij is dat bink gewoon een tooltje, dat zou in principe los moeten staan van je game. Als dat het probleem verhelpt vraag ik mij af of de installatie van je videokaart wel correct verlopen is. Is dat bink niet een video codec? Hoe kom je er eigenlijk bij om dit probleem op te lossen door bink te starten tijdens je spel :roll:
Link naar reactie
Als je het spel start, openen zich 2 vensters. 1 met die bink video, dat is de intro van het spel, leuk filmpje enzo. en het 2e venster is het spel zelf, maar dat werkt pas als de video gestart en gestopt is. Dus normaal als het filmpje start, druk je op ESC, en dan gaat het spel beginnen. Heb net Delta Force 4 geprobeerd te herinstalleren en te starten, en nu doet dioe het weer normaal. :) terwijl ik niets verandersd heb. Maar DF2 moet ik dus nog steeds met omwegen, via de taakmanager en de knop activeren , starten. Heel vreemd. Ik heb ook al de NVIDIA driver verwijderd, een nieuwe gedownload via NVidia.com en weer geinstalleerd, maar het blijft hetzelfde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...