Ga naar inhoud

De demo van Fifa 2003 is uit!


Aanbevolen berichten

De demo van Fifa 2003 is uit.... en ik moet zeggen complimenten voor EA Sports. Ze hebben zo te zien veel aandacht besteed aan de bewegingen en uitelijk van de spelers, want beiden zijn deze zeer realistisch. Ook speelt deze demo zeer realistisch...geen domme rushes meer langs de zijkant en dan voor geven, nee je moet nu echt iemand vrijspelen wil je scoren. Kortom, als de volledige versie net zo goed is als de demo, dan wordt dit verplichte kost voor de voetbalgames liefhebbers! Minpuntje aan de demo is dat een heleboel menu functies zijn uitgeschakeld en dat de tijd er kort is....maar slimme programmeurs hebben hier al weer wat op gevonden... check hiervoor even: http://www.fifabenelux.com/ en je kunt vanalles instellen. Ik zelf gebruik de demoraptor...maar er is alweer een betere in de maak.
Link naar reactie
Inderdaad het is een mooi spel geworden en ik denk dat 2003 beter zal doorslaan dan 2002. De spelers zijn schitterend gemaakt (de kenmerken althans). Het is er sterk op vooruit gegaan sinds 2001 waarbij je alleen maar 2 snelle vleugelspelers hoefde op te stellen die vervolgens om de 2 minuten een perfecte voorzet gaven die je dan met een gewenste omhaal, kopbal, volley of andere prachtige actie in de goal hoefde te werken. 8) Bedankt voor de tip The One.....ik had in die korte speeltijd niet eens de kans een goal te maken (de tegenstander gelukkig ook niet :))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...